۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴

مدیرامور آبفای شهری یاسوج خبر داد:

استفاده ازآب شرب در بیمارستان امام سجادیاسوج برای آبیاری فضای سبز

استفاده ازآب شرب در بیمارستان امام سجادیاسوج برای آبیاری فضای سبز

یاسوج- مدیرامور آبفای شهری یاسوج گفت: بخش عمده آب شرب تحویلی به بیمارستان امام سجاد و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای آبیاری فضای سبز مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم قلندری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: وجود نوسان در شبکه آب شرب بیمارستان امام سجاد و  ساختمان‌های دانشگاه علوم پزشکی به دلیل نداشتن مخزن آب با حجم مناسب است و عدم رعایت الگوی صحیح مصرف آب در سایت دانشگاه نیز در این زمینه مزید بر علت شده است.

وی با اشاره به انتشار نامه‌ای از سوی شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خطاب به استاندار مبنی بر قطعی بی برنامه و بی‌ضابطه آب دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج از جمله شهرهای دارای  تنش آبی در سطح کشور است که افزایش جمعیت و بالا  بودن سرانه مصرف آب  شرب به این موضوع دامن می‌زند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج  با بیان اینکه بیمارستان از اماکن حساس است و تامین آب آن از نظر شرکت آبفای استان ضروری است، خاطرنشان کرد: این شرکت به هیچ وجه آب هیچ مشترکی را بدون اخطارهای کتبی لازم و بدون طی روال قانونی قطع نمی‌کند.

قلندری خاطرنشان کرد: همه این موارد  قبلا سه بار کتبا به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  اعلام شده است و از مسئولان دانشگاه خواستیم به فکر راهکاری مناسب برای جلوگیری از هدر رفت و همچنین  ذخیره سازی آب شرب برای مواقع اضطراری  باشند.

قلندری با بیان اینکه آبفای یاسوج بنا به وظیفه ذاتی خود تدابیر لازم را برای تامین آب شرب شهروندان و تقویت زیرساخت‌های آب شرب این شهر  بکار گرفته است، ابراز داشت: تمکین به قانون و تلاش برای تحقق مطالبات به حق شهروندان همواره مد نظر آبفای یاسوج خواهد بود و در این مسیر  تحت تاثیر  فشارها و حاشیه سازی ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 4105324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha