۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۵

ظهر جمعه انجام گرفت:

بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های عمرانی یاسوج

بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های عمرانی یاسوج

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های عمرانی شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر جمعه با همراهی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی از پروژه پل سوم بشار، ساختمان در حال ساخت استانداری، پل چهارم بشار، بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابی یاسوج و همچنین مکان های تفریحی پارک جنگلی و آبشار یاسوج بازدید کرد.

احمدی در بازدید از مکان هدفگذاری شده برای سرمایه گذاری در پارک جنگلی یاسوج گفت: این منطقه ظرفیت مناسبی برای ایجاد یک کمپ تفریحی و اقامتی برای مناطق جنوب و جنوب غرب دارد و همچنین با حل مشکلات زمین و افزایش سقف مدت زمان واگذاری می توان با سرمایه گذاری وزارت نفت در این نقطه، به توسعه گردشگری استان کمک کرد.

استاندار همچنین بازدیدی از پل سوم بشار داشت و در این بازدید بر رفع مشکلات پروژه و تخصیص اعتبار برای بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه تاکید شد.

استاندار این پروژه را از پروژه های مهم و اولویت دار شهر یاسوج دانست.

در ادامه بازدیدی از فرودگاه یاسوج به عمل آمد، که رئیس فرودگاه یاسوج به اقدامات انجام شده در فرودگاه اشاره کرد و گفت: پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج، تجهیز و توسعه داخلی سالن ها و ارتقاء ایمنی در فرودگاه در حال انجام است و بخش های مهمی از آن نیز محقق شده است.

محسنیان با اشاره به برخی از معارضات موجود در مسیر نشستن هواپیماها در فرودگاه یاسوج ابراز داشت: زندان یاسوج و تپه آن از جمله آن موارد است که امکان استفاده کامل از باند را از ما گرفته است و باید این مشکل حل شود.

همچنین در بازدید دیگری از بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابی یاسوج مسائل و مشکلات پیرامون این پروژه بیان شد و بر رفع این مشکلات با همکاری و پیگیری مناسب تاکید شد.

در این بازید مسئول پروژه  پیشرفت فیزیکی پروژه را ۹۴ درصد دانست و گفت: این بیمارستان دارای ۲۷۴ تخت است و مجموعا ۲۹ هزار متر زمین دارد و در ۸ طبقه ساخته شده است و همچنین ۱۸۰۰ متر ساختمان جانبی دارد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان طی بازدیدی که از آبشار یاسوج داشت، بر توسعه زیرساخت های گردشگری و استفاده از ظرفیت بالای استان در این حوزه تاکید کرد.

کد خبر 4106003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha