۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

لزوم مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی/ ضرورت بهبود مبلمان شهری یاسوج

لزوم مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی/ ضرورت بهبود مبلمان شهری یاسوج

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر یاسوج افزود: مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان لازم است و متاسفانه در این حوزه مشکلاتی برای مدیریت شهری در مرکز  استان به وجود می آید و نباید اجازه داد کمربندی از فقر و نابرابری در حاشیه پایتخت طبیعت  شکل بگیرد.

احمدی ابراز داشت: مدیریت شهری بسیار حساس و تاثیر گذار است و باید دست به دست هم دهیم که شهری شایسته  مردم داشته باشیم و باید شهر را کالبدی زنده تصور کنیم و با دغدغه به توسعه شهر توجه کنیم.

استاندار بیان داشت: شهر صرفا یک سکونتگاه و پارکینگ نیست و شهر هویت مردم است و برای تحقق  توسعه آن باید نگاه جامع داشت.

وی ابراز داشت: در حوزه اقتصادی باید شهرداری به سمت درآمد های پایدار برود و فضا برای ورود به سرمایه گذاران به یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت استان باز باشد و از توان آنها برای توسعه شهر استفاده شود.

احمدی بر توسعه زیر ساخت ها برای رشد اقتصادی شهر تاکید کرد و گفت: یاسوج پیشران سیاسی و اقتصادی استان است و باید تقویت شود و شهرداری و شورای شهر یاسوج  نقش اساسی در تحقق این مهم دارد.

وی تحقق شهر الکترونیک را ضروری دانست و همچنین بر تقویت سرمایه های اجتماعی تاکید کرد.

استاندار بیان داشت: باید تمام فرصت ها به صورت عادلانه در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد و شهردار و شورای شهر فارغ از تفکرات قومی و جناحی شهردار و خدمتگذار همه مردم باشند.

احمدی ابراز داشت: حس تعامل و همکاری برای تحقق مسیر توسعه نیاز است و همچنین باید برای رفع معارضات از ظرفیت های مردمی و تعاملی استفاده شود.

احمدی دادن امید و بالندگی و نشاط به مردم را از نیازها دانست.

احمدی بیان داشت: بحث گردشگری بسیار مهم است و باید  از این ظرفیت برای برجسته کردن تاریخ، هویت و  رشد فرزندان استان استفاده کرد.

استاندار گفت: جای جای استان ظرفیت های بالایی دارد و باید شهرهای استان به الگوی سازگار با طبیعت سبز تبدیل شود و همچنین توسعه زیرساخت ها مورد تاکید است.

احمدی گفت: با برنامه ریزی و شناخت و نظم و همچنین با تعامل دستگاهی پروژه های راکد راه خواهد افتاد و تجربه نشان داده شهرهای زیبا مردمی با فکر زیبا و اراده زیبای می خواهد و تلاش خواهد شد که یاسوج به پایتخت طبیعت تبدیل شود.

استاندار با تاکید بر نگاه علمی و عاقلانه به مسائل گفت: پرهیز ار رابطه بازی، قوم گرایی ها و ارتباطی اینچنینی که مانع توسعه است ضروری است.

احمدی بر تعامل با رسانه ها و همچنین المان سازی مناسب و بهبود مبلمان شهری تاکید کرد.

کد خبر 4106744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha