۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۶

فرمانده انتظامی تنکابن اعلام کرد:

افزایش ۸۸ درصدی اختلافات ملکی در تنکابن

افزایش ۸۸ درصدی اختلافات ملکی در تنکابن

تنکابن- فرمانده انتظامی تنکابن گفت: شماره پرونده های تصادف ۱۵۸ درصد و اختلافات ملکی در سال جاری ۸۸ درصد رشد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رامین شمس عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا ،با بیان اینکه نیروی انتظامی پرکارترین و پرمشغله ترین ارگان کشور است، گفت:  بر اساس آمار ، نزاع و درگیری از جمله جرائمی است که در یکسال اخیر نسبت به سال گذشته در شهرستان تنکابن  ۷۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مفاسد اجتماعی ۱۱۲ درصد ،تصادف ۱۵۸ درصد ،پرونده های اختلاف خانوادگی با ۴۴۷ فقره ۱۰۰ درصد و اختلافات ملکی از  ۸۸ درصد  افزایش در سال جاری نسبت به سال گذشته برخوردارهستند.

شمس با بیان اینکه در یکسال اخیر ۳۹ نفر در تنکابن اقدام به خودکشی کردند ، خاطر نشان کرد: این آمار با ۱۷ درصد افزایش بسیار نگران کننده است.

فرمانده انتظامی تنکابن اضافه کرد : در طی این مدت  سه فقره قتل با انگیزه ناموسی در تنکابن رخ داد که منجر به دستگیری قاتیلن که پنج نفر بودند ، شده و دستگیری زن کلاهبردار ۳ میلیاردی که به عنوان اخلالگر اقتصادی شناخته می شد، از جمله اقدامات نیروی انتظامی تنکابن است.

وی گفت : دستگیری ۲۸ تن قاچاقچی چوب ، کشف ۲۰۰ کیلو گرم انواع مخدر ، کشف مشروبات الکی داخلی و خارجی که مشوبات داخلی ۲۹ درصد و مشروبات الکلی خارجی ۹۸ درصد افزایش داشت ، دستگیری ۳۵۶ تن تبعه خارجی ،پلمپ ۳۱۰واحد صنفی متخلف و دستگیری ۴۸۹ تن از سارقین از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی تنکابن است.

شمس با اشاره به انواع خدمات انجام شده در بخشهای گوناگون نیروی انتظامی تنکابن افزود : برپایی نمایشگاه پلیس راهور و ارائه انواع خدمات خودرویی رایگان در هفته نیروی انتظامی از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان است.

وی با اشاره به آمار  فوتی در اثر تصادف ، بیان کرد : تصادفات فوتی در شهرستان تنکابن نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

این مسئوول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره امنیت ، اظهار داشت : از مردم انتظار میرود به تقویت ارزشهای دینی و باورهای مذهبی بیشتر بپردازند زیرا هرچه اعتقادات مذهبی مردم  قوی تر شود ، میزان جرائم نیز کاهش می یابد.

کد خبر 4106854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha