۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳

فرماندار محلات:

نیروی انتظامی باتامین امنیت بسترتحقق آرمان‌های نظام را مهیامی کند

نیروی انتظامی باتامین امنیت بسترتحقق آرمان‌های نظام را مهیامی کند

محلات- فرماندار شهرستان محلات گفت: نیروی انتظامی به واسطه نقش مهمی که در تامین امنیت پایدار اجتماعی دارد، بسترساز تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان محلات همزمان با هفته ناجا اظهار داشت: امنیت امروز جای جای ایران اسلامی به سبب تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی است و به همین علت است که در حال حاضر کشورمان در منطقه به عنوان به جزیره امن و با ثبات شناخته می شود.

فرماندار شهرستان محلات افزود: همچنین بخش مهمی از اقتدار و امنیت امروز کشور ناشی از رشادت و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس و جانبازان است که نیروی انتظامی در ادامه راه آنها توانسته با موفقیت قدم بردارد و نظم و امنیت مطلوب را برقرار کند و قطعا پرسنل غیور و متعهد این مجموعه از پاداش معنوی این کار ارزشمند برخوردار خواهند شد.

زینی وند بیان کرد: هفته ناجا فرصتی برای گرامیداشت افرادی است که در تمام شبانه روز و تمام ایام سال بی وقفه برای برقراری نظم و امنیت اجتماعی تلاش کرده و در این مسیر با جدیت حرکت می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: وجود امنیت در هر جامعه موجب آرامش مردم و زمینه ساز نشاط اجتماعی است و نیروهای انتظامی برای تامین این امنیت و آرامش، سختی های فراوان را به جان می خرند و امور محوله را با مسئولیت پذیری به انجام می رسانند.

فرماندار شهرستان محلات تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی با تلاش مجاهدانه خود در برقراری امنیت، بستر تحقق آرمان های جمهوری اسلامی را محقق می سازند که این کاری بسیار ارزشمند و مهم است.

زینی وند ادامه داد: همین تلاش و تعهد نیروهای انتظامی موجب شده امنیت کشورمان در منطقه زبانزد باشد و مشاهده می کنیم که آحاد جامعه نیز به این احساس امنیت اذعان دارد.

کد خبر 4107017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha