۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲

شرکت بیش از ۸ هزار دانشجوی دانشگاه تهران در طرح پایش سلامت

شرکت بیش از ۸ هزار دانشجوی دانشگاه تهران در طرح پایش سلامت

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران از آغاز مرحله دوم طرح پایش سلامت روانشناختی دانشجویان ورودی جدید سال۹۶ خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر از دانشجویان در مرحله اول شرکت کردند.

حمید پیروی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در مرحله اول اجرای طرح پایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی بیش از ۸۰۰۰ نفر از دانشجویان نسبت به تکمیل پرسشنامه مذکور در دانشگاه اقدام کردند.

وی ادامه داد: مرحله دوم طرح مذکور از امروز یکشنبه ۱۶مهر۹۶ به مدت ۱۰ روز در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه واقع در خیابان ۱۶ آذر آغاز می شود.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: در این مرحله با دریافت خروجی نتایج مرحله الکترونیکی دانشجویان در زمان های تعیین شده به طور متوسط روزانه ۱۰۰۰ نفر مراجعه و تحت معاینات تخصصی تر قرار خواهند گرفت و از سوی دیگر با برنامه ها و توانمندی های معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران آشنا می شوند.

وی افزود: در بخش های دیگر نیز با حضور دانشجویان کانون دانشجویی همیاران سلامت روان با برنامه های بهداشت روانی دانشگاه از جمله عضویت در کانون همیاران سلامت، ثبت نام کارگاه های آموزشی بهداشت روانی، توزیع محصولات بهداشت روانی و عضویت در اپلیکیشن های بهداشت روانی و سایر فعالیت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آشنا می شوند.

کد خبر 4107544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha