۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷

رئیس تبلیغات اسلامی میامی:

تعامل ناجا و روحانیان مستقر در مناطق محروم میامی امنیت ساز است

تعامل ناجا و روحانیان مستقر در مناطق محروم میامی امنیت ساز است

میامی - رئیس تبلیغات اسلامی میامی، ضمن اشاره به ضرورت ترویج امنیت، گفت: تعامل ناجا و روحانیان مستقر در مناطق محروم شهرستان امنیت ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید بخشی در دیدار با فرمانده انتظامی میامی به مناسبت هفته ناجا در دفتر وی، ضمن بیان اینکه پلیس منادی امنیت و روحانیان مبلغان آرامش هستند، تاکید کرد: تعامل و همراهی این دو رکن اصلی جامعه می تواند اتفاقات خوبی را در مناطق محروم رقم بزند که یکی از آنها امنیت پایدار و دوری از آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: روحانیان هجرت و مستقر در جای جای میامی می بایست با نیروی انتظامی در پیشگیری از جرائم همکاری کنند و ما به عنوان متولی اعزام مبلغان این امر را در نشست های توجیهی به مبلغان اعلام داشته ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی همچنین با بیان اینکه جامعه ما امروز درگیر آسیب ها و چالش های جدی اجتماعی است، تاکید کرد: این چالش ها به گونه ای هستند که رهبر معظم انقلاب، سال گذشته نسبت به آسیب های اجتماعی حساسیت ویژه ای نشان داده و اعلام طریق کردند تا مسیر حرکت برای دستگاه های اجرایی، علما، بزرگان، روحانیان، فعالان فرهنگی، دستگاه های انتظامی و نظامی و اقشار مختلف مردم ترسیم شود.

بخشی، امین بودن را وجه مشترک بین روحانیان و پلیس دانست و تاکید کرد: روحانیان هدایتگران مردم هستند و باید از ظرفیت و توان تبلیغی آنها در برنامه های فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد همچنین روحانیان و پلیس هر دو امین ملت هستند و باید از این نعمت، پاسداری کرد.

وی با بیان اینکه ۱۸روحانی مستقر و هجرت در میامی فعالیت می‌کنند، گفت: اداره تبلیغات اسلامی آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی برای پیشگیری وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی دارد کما اینکه پیش از این همکاری های بسیار خوبی در مناسبت های مختلف مانند ماه محرم با ناجا صورت گرفته و همیشه برکات خوبی داشته است.

کد خبر 4107886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha