۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۳

سقوط در چاه /مرد ۵۸ ساله راهی بیمارستان شد

سقوط در چاه /مرد ۵۸ ساله راهی بیمارستان شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات مرد ۵۸ ساله ای خبر داد که به عمق چاه ۳۰ متری سقوط کرده بود.

جلال ملکی  در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه گفت : ساعت ۱۶:۵۶ امروز سقوط یک فرد در چاه در منطقه طوقانی شهران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود :  حادثه در خانه ای دو طبقه و در حال تخریب به وقوع  پیوسته بود . بررسی های اولیه نشان می داد که خانه محل حادثه را  برای ساخت بنای جدید در حال تخریب بود و در حیاط آن چاهی به عمق ۳۰ متر برای آزمایش خاک حفر شده بود و مردی ۵۸ ساله که یکی از مالکان یا شرکاء بود، در چاه سقوط کرده بود.

وی با اشاره به این‌که فرد سقوط کرده دچار مصدومیت شدیدی شده بود، گفت: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این فرد در شرایطی در چاه گیر افتاده بود که مقداری خاک هم روی او ریخته شده بود که احتمالا این اتفاق در اثر برخورد فرد با دیواره‌های چاه هنگام سقوط رخ داده است که البته دلیل آن باید بیشتر بررسی شود.

ملکی با بیان این‌که تنها سر و گردن مرد حدوداً ۵۸ ساله از خاک بیرون مانده بود، افزود: آتش‌نشانان در شرایطی که احتمال ریزش مجدد چاه می‌رفت، ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و وارد چاه شدند و موفق شدند فرد را از شرایط ناایمن خارج کنند و در شرایطی که مصدوم از چند ناحیه آسیب دیده بود تحویل عوامل اورژانس داده شد.عملیات در ساعت ۱۹:۳۹ به پایان رسید و محل تحویل عوامل نیروی انتظامی داده شد.

کد خبر 4108347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha