۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

لزوم نوسازی صنایع در کشور/صنعت کشاورزی در اولویت باشد

لزوم نوسازی صنایع در کشور/صنعت کشاورزی در اولویت باشد

کرمانشاه- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم نوسازی صنایع در کشور و اولویت قرار دادن صنعت کشاورزی در این راستا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی نیا امروز دوشنبه در نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر تجهیز و نوسازی واحدهای و کارخانجات گفت: امروز سیاست کارخانجات نوسازی و به روز رسانی ظرفیت هاست و اگر نتوانیم زیرساخت هایی برای جذب منابع داشته باشیم به پیشرفت نخواهیم رسید.

وی خواستار پیگیری طرح های نوسازی در استان شد و افزود: در حوزه غذایی قصد ایجاد واحد جدید نداریم و با نوسازی تجهیزات در این حوزه می توانیم تولید را به ظرفیت کامل برسانیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: در تهیه مواد  اولیه از جمله مس و آلومینیوم طی ۵ ماهه نخست امسال توانستیم ۵۰ هزار تن مس در بورس عرضه کنیم.

وی یادآور شد: اگر هر ماه۱۲ تن بتوانیم تولید کنیم طی ۷ ماه شرایط عرضه به ۱۴۸ هزار تن در سال خواهد رسید در حالی که این مقدار سال گذشته ۱۳۲ هزار تن بوده است.

وی در خصوص صنایع غذایی و کشاورزی ابراز داشت: صنایع غذایی و کشاورزی باید در اولویت پرداخت تسهیلات قرار بگیرند چرا که اگر نتوانند به موقع نوسازی را انجام دهند با تعطیلی مواجه خواهند شد.

کد خبر 4108702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha