۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دانشگاه آزاد لرستان باید بتواند جایگاه علمی مناسبی کسب کند

دانشگاه آزاد لرستان باید بتواند جایگاه علمی مناسبی کسب کند

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: دانشگاه آزاد لرستان باید بتواند با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد جایگاه علمی مناسبی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میر عمادی ظهر دوشنبه در دیدار با دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از اعضای هیئت رئیسه واحد خرم آباد با تشکر از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و مخصوصا واحد خرم آباد اظهار داشت: متاسفانه در گذشته این دانشگاه مخصوصا واحد خرم آباد اصلاً شرایط مناسبی نداشت و به دلیل ریخت و پاش ها و نابسامانی های موجود در همه زمینه ها در میان مراکز آموزش عالی استان جایگاه مناسبی نداشت.

وی با بیان اینکه واحد خرم آباد نیز به دلیل سوء مدیریت در شرف تعطیلی قرار داشت و اصلاً قابلیت های لازم را به عنوان دانشگاه آزاد مرکز استان نداشت، تصریح کرد: حتی بعضی ها صحبت از آن می کردند که مرکز استان به واحد بروجرد منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه با  تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت فعلی دانشگاه در این چند سال اخیر واحد خرم آباد قابلیت های خوبی به دست آورده است و عملکرد این دانشگاه در میان مراکز آموزش عالی استان درخشان است، افزود: خوشبختانه در شرایط کنونی که دانشگاه های آزاد کشور با مشکل جدی مالی مواجه اند، دانشگاه آزاد لرستان مخصوصاً واحد خرم آباد شرایط خوب و امیدوار کننده ای دارد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: من امیدوار هستم این شرایط همچنان رو به رشد باشد و مسئولان دانشگاه را در جهت بسیار متعالی قرار دهند؛ این دانشگاه باید بتواند با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد جایگاه علمی مناسبی را کسب کند.

کد خبر 4108917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha