۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر:

۱۴ گلوگاه برای رفع مشکلات حوزه بهره برداری توزیع برق شناسایی شد

۱۴ گلوگاه برای رفع مشکلات حوزه بهره برداری توزیع برق شناسایی شد

ارومیه - مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: برای رسیدن به اهداف استراتژیک و بهبود عملکرد، ۱۴ حوزه با هدف برنامه ریزی و حل مشکلات شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود صادقی صبح سه شنبه در آیین آغاز بکار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور در ارومیه اظهارداشت: نشست امروز یک فرصت مناسب برای تعامل و هم اندیشی در زمینه انتقال تجارب به یکدیگر و شناسایی گلوگاه‌های اصلی برای حوزه بهره برداری است.

وی ادامه داد: حوزه بهره‌برداری ویژگی های خاصی چون پاسخگویی لحظه ای و رضایتمندی مشترک و در گرو عملکرد بهره بردار دارد و این عملکرد در مجموعه صنعت تاثیرگذاری شایانی دارد.

صادقی خاطر نشان کرد: حجم گسترده و وسیع عملیات توزیع و بهره برداری شرکت توزیع بصورت مویرگی در تمام مناطقی که در آن مشترک ان برق حضور دارند و به نوعی این خدمات در تمام کشور نصب شده است .

وی اضافه کرد: در زمینه نگهداری، بهره برداری، بروزرسانی و سرمایه گذاری نیازمند نگاهی متفاوت هستیم که در این راستا برگزاری چنین نشست هایی می تواند زمینه ساز انتقال تجارب و تجربیات به همدیگر باشد.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر افزود: برای رسیدن به اهداف استراتژیک و بهبود عملکرد، ۱۴ حوزه با هدف برنامه ریزی و حل مشکلات شناسایی شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه های مهم، عبور از سیستم های سنتی به سمت مدرن است که در این راستا نیاز به یک حرکت جهادی داریم.

وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای اتوماسیون و حوزه مدیریت نیز از دیگر چالش هایی است که نیاز به برداشتن گام های جدی در این زمینه هستیم افزود:انضباط در فعالیت های پیمانکاری و توانمندی های نیروها در طول سالیان گذشته مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر تصریح کرد: توسعه زیرساخت های راهبری شبکه و کنترل بر روی کلیدها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

صادقی گفت: بهبود شفافیت و انضباط مالی و تقویت سرمایه گذاری برای رسیدن به منابع جدید مالی از دیگر حوزه هایی است که نیاز به بررسی های بیشتر دارد.

وی افزود: بهبود استحکام و بروزرسانی تجهیزات، تقویت نارت بر فرایندهای نظارت بر موضوع سرمایه گذاری و تقویت تعامل با سایر واحدها و بخش ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4109767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha