۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶

دادستان عمومی و انقلاب دامغان:

۸۰درصد پرونده‌های قضایی دامغان را سرقت و مواد مخدر تشکیل می‌دهد

۸۰درصد پرونده‌های قضایی دامغان را سرقت و مواد مخدر تشکیل می‌دهد

دامغان - دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: ۸۰ در صد از ورودی پرونده های سال ۹۶ به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان را سرقت و مواد مخدر تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی گلی پیش ازظهر چهارشنبه در جمع نیروهای مسلح مستقر در دامغان به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن بیان اینکه ۸۰درصد پرونده قضایی دامغان را سرقت و مواد مخدر تشکیل می دهند، بیان کرد: پلیس و دستگاه قضا هیچ مماشاتی با متخلفان این دو حوزه نخواهد داشت اما باید تاکید کرد که فرهنگ سازی در راستای مقابله با این پدیده های شوم اجتماعی نیز، اهمیت فراوانی دارد.

وی افزود: باید در برابر معضلات اجتماعی ایستاد اما از آن مهمتر این است که زیرساخت های آموزش و فرهنگ سازی باید در بین خانواده ها ریشه بدواند.

دادستان دامغان در دیگر بخش سخنان خود، ضمن اشاره به اهمیت امنیت در جامعه و اهمیت دانستن تفاوت بین امنیت و احساس آن در بین مردم، تاکید داشت: احساس امنیت از برقراری آن در جامعه مهمتر است لذا باید همه ما تلاش کنیم امنیت مطلوب و شایسته و در خور شان مردم تامین شود.

گلی با بیان اینکه با دستورات قضایی که در دامغان صادر شد، در تلاش هستیم تا امنیت را ارتقاء دهیم، تاکید کرد: این مهم با همراهی و همکاری مردم میسر خواهد شد.

وی افزود: با اجرای تدابیر ویژه ای که در تصمیمات شورای تامین اخذ شده، قطعاً مبارزه با افراد شرور در دامغان تشدید یافته و با بر هم زنندگان نظم عمومی جامعه برخورد می شود.

کد خبر 4110984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha