۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس مطرح کرد:

افزایش فعالیت ها و خدمات حوزه پست کشور در دستور کار قرار گیرد

افزایش فعالیت ها و خدمات حوزه پست کشور در دستور کار قرار گیرد

اراک- نماینده اراک، خنداب و کمیجان شورای اسلامی گفت: افزایش فعالیت ها و خدمات حوزه پست کشور به منظور کاهش اتلاف وقت و هزینه بایستی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز پنج شنبه در جمع کارکنان اداره پست استان مرکزی در اراک اظهار داشت: شرکت ملی پست به عنوان یک شرکت مادر تخصصی شناخته می  شود و در بین فعالیت های دولت، یک فعالیت ماندگار شناخته شده است.

وی بیان داشت: دولت در قبال شرکت پست مسئولیت ها و وظایف حاکمیتی دارد که این مسئله قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را ندارد و بر اساس سیاست های کلی اصل ۴۴، این شرکت در چهارچوب دولتی باقی خواهد ماند ولی بعضی از قسمت ها به طرق مختلف به بخش خصوصی واگذار می شود.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: رویکرد قدیمی در اداره پست به طور کامل متحول گشته و هدف اصلی نیز باید رشد فعالیت ها و افزایش خدمات این شرکت باشد.

کریمی تصریح کرد: شرکت پست باید خود را با نیاز های مردم تطبیق بدهد و در راستای افزیش کیفیت و سرعت در بحث خدمات رسانی تلاش مضاعف کند.

وی افزود: شرکت پست در راستای بهبود کیفیت و افزایش سرعت سیستم بوروکراسی کشور نقش  به سزایی دارد و مشاهده می شود که دیگر نیاز به مسافرت های درون شهری یا حتی برون شهری برای حضور در ادارات مختلف نیست و این مسئله منجر به کاهش ترافیک و سهولت در زندگی مردم شده است.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: نیروی انسانی شرکت پست، در واقع سرمایه های اصلی این شرکت هستند و در راستای قدردانی از نامه رسانان، با توجه به زحمتی که در سرما و گرما و در هر شرایط آب و هوایی متحمل می شوند مجلس این شغل را در رسته مشاغل سخت و زیان آور قرار داده است.

کریمی خاطر نشان کرد: مردم ما طی سالیان متمادی با قرار دادن وجه نقدی یا اشیا قیمتی در بسته های پستی و مشاهده امانت داری این شرکت و پرسنل آن اعتماد لازم را به دست آورده اند و قطعا باید این مسئله روز به روز تقویت بشود و همچنین باید کسانی که در بحث توزیع فعالیت می کنند نسبت به این مسئله آگاه باشند که آن ها نماد شرکت پست در چشم مردم هستند و نوع رفتار و برخوردشان نشان دهنده هویت این شرکت می باشد.

کد خبر 4111986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha