۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۸:۱۸

شان سرمربی تیم ملی حفظ شود؛

لزوم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس پس از مجمع انتخاباتی

لزوم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس پس از مجمع انتخاباتی

در شرایط پیچیده و حساس پیش از مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس می‌توان انتخاب عجولانه سرمربی تیم ملی را اقدامی نسنجیده و دور از منطق دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام برای مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس همچنان ادامه دارد و طیف متنوعی از کاندیداها از جمله افراد تخصصی این رشته، مدیران باسابقه و یا تلفیقی از هر دو کاندیدا شده اند.

آنطور که از شواهد پیداست انتخابات فدراسیون تا پیش از دی برگزار می شود و موضوع عجیب در این بین، صحبت های ضد و نقیض در خصوص جایگزینی مهره داخلی یا گزینه توانمند خارجی و انتخاب سرمربی جدید تیم ملی پس از رقابتهای قهرمانی کشور است. این در حالی است که قرارداد سرمربی کوبایی تیم ملی تا دی ماه ادامه دارد.

حتی اگر سرپرست جدید فدراسیون بوکس ظرف مدت تنها دو ماه با اشراف کامل به وضعیت فعلی تیم ملی  و بررسی کارنامه و رزومه مربیان داخلی و یا گزینه های توانمند خارجی قصد تغییر در کادر فنی تیم ملی را دارد آیا اعمال این تغییر حالا و در آستانه انتخابات امری معقول است؟

آیا تصمیمات گاها سلیقه ای روسای فدراسیون های ورزشی که در بسیاری از موارد حق طبیعی آنها نیز هست باعث نخواهد شد که شان سرمربی جدید تیم ملی حفظ نشود؟ حتی ممکن است رئیس منتخب تصمیم بگیرد تا تنها یک یا دو ماه پس از انتخاب این سرمربی وی را تغییر دهد! آیا این همه عجله برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی علتی دارد؟! 

بهتر است سرپرست فعلی فدراسیون که اتفاقا تجربه های موفق مدیریتی در کارنامه خود دارد انتخاب سرمربی تیم ملی را به بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون موکول کند. این احترام به رئیس جدید فدراسیون و یا حتی همان سرمربی تیم ملی است کمااینکه با توجه به ثبت نام سرپرست فعلی فدراسیون وی نیز شانس کسب آراء مجمع و ریاست فدراسیون را دارد.

کد خبر 4112356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha