۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷

امام‌جمعه ایلام:

نام سپاه برای دشمنان انقلاب وحشت‌آفرین است

نام سپاه برای دشمنان انقلاب وحشت‌آفرین است

ایلام-امام‌جمعه ایلام گفت: نام سپاه برای دشمنان انقلاب از جمله آمریکا وحشت‌آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: سپاه مهم‌ترین و کارآمدترین نهاد انقلابی و ارزشی و از مؤلفه‌های قدرت و یکی از ارکان انقلاب و استوانه محکم و قوی نظام جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه ایلام افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار، عزت اسلامی و عامل اساسی در نابودی تکفیرهای داعش در منطقه است.

وی ابراز داشت: تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط هیئت حاکمه آمریکا در ادامه دشمنی و خصومت آمریکا و نقض آشکار برجام نسبت به ملت ایران است.

لطفی با اشاره به اینکه دولت جدید آمریکا جز زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمد و رفتار ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا جهانیان را کلافه کرده است، یادآور شد: آمریکا نه‌تنها به بندهای توافق‌نامه هسته‌ای ازجمله لغو تحریم‌های اقتصادی و گشایش بانکی عمل نکرد بلکه به بهانه‌های واهی حجم تحریم‌ها را بیشتر کرد و با متهم کردن ایران به عمل نکردن به روح برجام عملاً برجام را لگدمال کرد.

آیت‌الله لطفی ابراز داشت: اقدام انقلابی علیه آمریکا در مورد نقض برجام مطالبه به‌حق مردم و دستگاه دیپلماسی کشور است.

کنگره آمریکا تحریم‌ها را شدت بخشید

وی  ادامه داد: اگر دستگاه دیپلماسی موضع انقلابی و شجاعانه رهبری را به‌طرف های آمریکایی منتقل می‌کردند، به‌طورقطع آن‌ها عقب‌نشینی می‌کردند و امروز شاهد گستاخی آن‌ها نبودیم افسوس که گوش شنوایی در این عرصه وجود نداشت.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درست بود که فرمودند با شرط لغو تحریم‌ها که به اقتصاد ایران آسیب رسانده است وارد مذاکرات شد، حال نه‌تنها تحریم‌های بین‌المللی لغو نشد بلکه کنگره آمریکا تحریم‌ها را شدت بخشید و عملاً برجام را نقض کردند.

وی اظهار کرد: هجمه به ریاست محترم قوه قضائیه و برخی از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌هایی مانند استان ایلام، هزینه موضع‌گیری صریح و شفاف در برابر سران فتنه و فتنه گران ۸۸ است.

وی ابراز کرد: متأسفانه برخی از جریانات سیاسی و سایت‌های وابسته به جریان خاص، آتش بیار معرکه می‌شوند و باکمال بی‌انصافی از اقدام ضدانقلابی خارج نشین و سایت آمدنیوز حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قدم نهادن در راهی که با از بین بردن موانع و معضلات اقتصادی کشور می‌انجامد و به همین دلیل امسال که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کار. سرمایه ایران نام‌گذاری شده که یکی از اهداف مهم مقاوم‌سازی اقتصاد کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه استاندارد در رشد اقتصادی، ارتقای سطح رفاه عمومی و معیشت مردم نقش به سزایی دارد، تصریح کرد: استاندارد در فرهنگ تجارت و کسب‌وکار به زبان مشترک انسان‌ها و ملت‌ها تبدیل‌شده است و هرروز که می‌گذرد و لحظه‌به‌لحظه، دایر شمول استاندارد گسترده‌تر و فراگیرتر می‌شود.

کد خبر 4112422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha