۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸

امام جمعه ابهر:

ملت ایران همواره قدردان سپاه پاسداران خواهد بود

ملت ایران همواره قدردان سپاه پاسداران خواهد بود

زنجان-امام جمعه ابهر تاکید کرد: ملت ایران همواره قدردان اقدامات سپاه پاسداران خواهد بود؛ چرا که سپاه به منزله روح ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به مشکل  بیکاری در جامعه اشاره کرد و افزود: همه مسوولان باید تلاش کنند تا جامعه را از مشکل موجود در حوزه اشتغال نجات دهند و وضعیت موجود در زمینه اشتنغال برازنده جامعه ایران نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر کمبود آب و کاهش شدید بارش ها باعث بروز خشکسالی و تهدیدات آبی شده است، ادامه داد: جنگ آینده جنگ نفت نخواهد بود بلکه جنگ آب است بنابر این در استفاده از این نعمت بزرگ الهی تغییر روش داده و در فکر آیندگان خودمان باشیم.

رحیمی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان در کمین نشسته و مهیای تهاجم  به‏ عنوان دشمنان بیرونی و بصیرت و هوشیاری در برابر موریانه‌ها به‌عنوان شرایط داخلی و ضعف‏ ها و آسیب‌های مرموز درونی، در جهت حیات یک موجود زنده و پویا به ‏طور همزمان لازم و ضروری است، ادامه داد: حکایت این روزهای جامعه و کشورمان که در معرض تهاجمات گوناگون سیاه و سفید، پنهان و آشکار و نرم و سخت قرار گرفته است، حکایت همین گرگ‌ها و موریانه ‏ها است.

وی یادآور شد: در پایان دهه چهارم انقلاب و در آستانه چهل سالگی آن، ملت بزرگ و امتحان پس‏داده و غیورمان در سایه هدایت‌ها و منویات رهبری حکیم و فرزانه ‏اش، به‏سان همیشه با ایستادگی و مقاومت و بصیرت و ایمانی راسخ - به‏ فضل الهی - این‏بار هم کشتی انقلاب را با اقتدار و عزتی مثال‏زدنی از امواج فتنه ‏ها و توطئه ‏ها عبور خواهد داد و مصونیت و ثبات و جاودانگی خواهد بخشید. البته شرمندگی و بلکه رسوایی در دنیا و آخرت برای خواص بی‏درد و بی ‏بصیرت و سیاست ‏زدگان بی ‏سر و پایی خواهد ماند که دل به غرب و اروپا داده و در تکاپوی خوش‏ خدمتی به دشمنان ملت ایران به ‏ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند.

رحیمی افزود: این‏بار آمریکا که در تحقق فتنه ها و نقشه ‏های شوم منطقه‏ ناکام مانده و عمله و عوامل داعشی و تکفیری ‏اش با قدرت جبهه مقاومت، نفس‏ های آخر را می ‏کشند، ضمن تحریک مسئولان اقلیم کردستان مبنی بر همه‏ پرسی استقلال یا تجزیه عراق، در خصوص برجام نیز اتهامات واهی مبنی بر عدم رعایت روح برجام مطرح کرده و یا طرح ضرورت مذاکرات مجدد برای اصلاح متنی که به‏ عنوان معاهده بین‏ المللی ثبت شده است و به‏ هیچ‏وجه قابل مذاکره مجدد نیست را در دستور کار قرار داده‏ است.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: ملت ایران همواره قدردان اقدامات سپاه پاسداران خواهد بود؛ چرا که سپاه به منزله روح ایران اسلامی است.

رحیمی با بیان اینکه ملت ایران همواره از سپاه پاسداران که به منزله روح ایران اسلامی است، قدردانی و از آن حمایت می‌کنند، افزود: ما از این مجموعه مبارک مثل جان خودمان محافظت کرده و از آن حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران علی‏رغم توطئه‏ های دشمنان، در تأمین امنیت فراگیر و ناکامی عوامل داخلی آنان، گام‌های مؤثری برداشته است، ادامه داد: البته هزینه ‏های سنگینی همچون حججی ‏ها را نیز در این راه داده‌ایم، لذا خواسته توده مردم عزت‌مند ایران با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این است که مسئولان امر به‏ ویژه دولتمردان دولت دوازدهم با هوشمندی، برای همه این احتمالات طرح و برنامه قاطع و انقلابی تدبیر کرده و به تناسب عملکرد و مواضعی که آمریکا اتخاذ خواهد کرد، بدون کم‌ترین ملاحظه از حقوق ملت ایران پاسداری کرده و در مقابل زیاده‏ خواهی های شیطان بزرگ آمریکا با قاطعیت اقدام کنند.

کد خبر 4112430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha