۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴

امام جمعه میبد:

پیمان‌شکنی در ذات آمریکاست/ مسئولان به اقتصاد مقاومتی توجه کنند

پیمان‌شکنی در ذات آمریکاست/ مسئولان به اقتصاد مقاومتی توجه کنند

یزد ـ امام جمعه میبد با اشاره به اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و سخنان رئیس جمهور این کشور در مورد برجام گفت: امروز همه فهمیده اند پیمان شکنی در ذات آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نمازجمعه میبد با اشاره به یاوه‌سرایی‌های رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: امروز با طرح این مطالب در جوامع جهانی، همه متوجه سخنان رهبر معظم انقلاب شدند که مدام هشدار می‌دادند آمریکا غیرقابل اعتماد است.

وی بیان کرد: ذات آمریکا از ابتدا مشخص بود و امروز هم بر این باوریم که سیاست‌های دولت آمریکا تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: ایران بر سر توان دفاعی خود توافق نمی کند زیرا توان دفاعی ما غیر قابل مذاکره است.

اعرافی تصریح کرد: اکنون که غرض‌ورزی و پیمان شکنی آمریکا برای همگان مشخص شده، شایسته است مسئولان به اقتصاد مقاومتی توجه کنند و برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور نگاهشان به خارج از کشور نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای اینکه به دنیا نشان دهیم که اهل مذاکره هستیم، در برجام در مواردی کوتاه آمدیم اما آمریکایی ها همواره عهدشکنی می‌کنند و در کنار عهدشکنی، ملت ایران را تهدید می‌کنند که این اقدام محکوم است.

اعرافی با اشاره به یاوه‌گویی‌های ترامپ در مورد سپاه پاسداران بیان کرد: سپاه نقشه دشمن را در تحقق خاورمیانه بزرگ نقش برآب کرده و آنها را با شکست مواجه کرده است و به همین دلیل است که می خواهند از این مسیر وارد شده و به کشور فشار بیاورند.

امام جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت این هفته و قدردانی از زحمات همه نیروهای نظامی و انتظامی که در ایجاد نظم و امنیت تلاش می کنند، افزود: در برخورد با موضوعاتی نظیر سرقت، خواستار توجه بیش از پیش پلیس و تلاش برای پیشگیری از وقوع سرقت هستیم.

اعرافی همچنین خواستار تامین امنیت اخلاقی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه شد و بیان کرد: ریشه همه گرفتاری‌ها در آسیب‌های اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به هفته اولیا و مربیان بیان کرد: اولیا و مربیان بزرگترین امنای جامعه هستند و نقش مهمی در تربیت و پرورش دانش آموزان دارند بنابراین با همفکری و همدلی در تربیت آینده سازان میهن اسلامی تلاش کنند.

کد خبر 4112479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha