۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۹:۴۹

فرمانده انتظامی استان زنجان:

۱۰۰ درصد قتل ها در زنجان کشف شده است

۱۰۰ درصد قتل ها در زنجان کشف شده است

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان به وقوع قتل در استان زنجان طی شش ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی شش فقره قتل در استان زنجان رخ داده و ۱۰۰ درصد قتل ها کشف شده است.

سردار علی آزادی  در گفتگو با خبرنگار مهر به وقوع قتل در استان زنجان طی شش ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی شش فقره قتل در استان زنجان رخ داده و در این میان ۱۰۰  درصد قتلها کشف شده است و این استان در بحث وقوع قتلها در بین ۳۴ استان کشور جایگاه ۳۲ را دارد. 

فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: خوشبختانه امسال در این بازه زمانی تعداد کمتری کشته شده اند و این امر بیانگر این است که مجازات‌ها بازدارنده بوده و مردم به قوانین قضایی آگاه‌تر شده‌اند و استان زنجان با توجه به شاخص‌ها، جزو سه استان برتر کشور در حوزه امنیت است.

آزادی تاکید کرد: تقویت ارزش‌های دینی در کاهش وقوع جرایم موثر است و بررسی‌ها نشان می‌دهد در جوامعی که ارزش‌های دینی و مذهبی پررنگ بوده، ناهنجارهای اجتماعی بسیار کم است.

وی گفت: اکثر سارقین که در استان زنجان سرقت انجام دادند غیر بومی هستند و خوشبختانه طی شش ماهه سال جاری در استان زنجان وقوع جرائم خشن از قبیل سرقت مسلحانه و آدم ربایی و سرقت از بانک صفر بوده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش وقوع سرقت‌ها طی این بازه زمانی در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با آموزش‌هایی که انجام گرفته و آگاهی و دقت مردم سرقت‌ها در استان کاهش داشته است. 

آزادی به رویکرد جامعه محوری پلیس و توجه به امر پیشگیری اشاره کرد و یاد آورشد: تعامل پلیس و رسانه ها باعث تقویت سیاست ها و راهبردهای پیشگیری از جرائم شده است و رویکرد اصلی پلیس در امر پیشگیری بر این امر تمرکز یافته تا جرمی اتفاق نیفتد.

فرمانده انتظامی استان زنجان یاد آور شد: پیشگیری از جرائم در جامعه تنها با کمک و تعامل مردم حاصل می شود و نیروی انتظامی استان زنجان با تعامل و همکاری شهروندان تاکنون در امر پیشگیری از جرائم عملکرد خوبی دارد.

کد خبر 4112731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha