۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری:

بازار سنتی یاسوج باید پاسخگوی نیازهای ۱۰۰ سال آینده شهر باشد

بازار سنتی یاسوج باید پاسخگوی نیازهای ۱۰۰ سال آینده شهر باشد

یاسوج- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: ساخت بازارسنتی یاسوج باید به گونه‌ای باشد که دربلند مدت دچار مشکل نشودوپاسخگوی نیازمندیهای ۱۰۰ سال آینده مردم شهر یاسوج باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مومن‌نسب ظهر شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج افزود: زیرساختهای شهری، خدماتی، صنفی و تجاری شهر یاسوج  و در بخشهای مختلف کمبودهای فراوانی دارد.

وی بیان داشت: بازارچه سنتی باید جایگزینی مناسب برای جمعه بازار یاسوج باشد و تاسیس این بازارچه برای ساماندهی بازاریان و اصناف فعال در دستور کار قرار گرفته است.

مومن نسب با بیان اینکه این مکان باید یک فضای مطمئن و استاندارد برای سالهای آینده داشته باشد، گفت: در این بازارچه باید تمام جوانب در نظر گرفته و لحاظ شود.

وی افزود: معابر تردد، پارکینگ کافی، ایستگاه آتش نشانی، تاسیسات بهداشتی، مسیرهای جایگزین، محل حراست و نگهبانی، الزامات قانونی، مصالح و منافع عمومی، استانداردها و استحکامات فنی و تاسیساتی و سایر الزامات فنی لازم در این پروژه باید به‌خوبی لحاظ شوند.

مدیرکل بازرسی استانداری اظهار داشت: مسئولین استان از سرمایه گذاری سالم، سودمند و پایدار پشتیبانی می کنند.

وی افزود: سرمایه گذار پروژه با توجه ویژه به تذکرات قانونی در تمام امور محکم و استوار به برنامه ریزی، برای تکمیل و بهره برداری پروژه ادامه دهد.

کد خبر 4113628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha