۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲

در نشست امروز انجام شد؛

بررسی رشته های اعزامی به اندونزی در ستاد بازی های المپیک و آسیایی

بررسی رشته های اعزامی به اندونزی در ستاد بازی های المپیک و آسیایی

در نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی بررسی های اولیه در خصوص رشته های اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی امروز یکشنبه با حضور مسعود سلطانی فر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. چگونگی کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی یکی از مهمترین محورهای موردبحث در این نشست بود. 

هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی و در اندونزی، پالمبانگ و چند حومه این دو شهر برگزار می شود. با اضافه شدن ۱۳ رشته جدید و حذف ۴ رشته، در مجموع این دوره بازی های آسیایی در ۴۰ رشته برگزار می شود. 

در نشست امروز ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک که کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در آن حضور داشتند در خصوص همفکری اولی در خصوص تعداد رشته ها و نفرات اعزامی اعزامی به اندونزی انجام شد اما  تصمیم گیری نهایی در این زمینه به جلسات تخصصی آینده با روسای فدراسیون ها موکول شد.

بعد از المپیک، بازی‌های آسیایی که به صورت چهار سال یکبار برگزار می‌شود، مهمترین رویداد به حساب می‌آید که کاروان بزرگ ایران در آن نماینده خواهد داشت. دوره پیشین این بازی ها در اینچئون کره جنوبی برگزار شد. 

در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کاروان ایران با ۲۷۶ ورزشکار در ۲۲ رشته شرکت کرد و موفق به کسب ۵۷ مدال شامل ۲۱ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۱۸مدال برنز شد. 

کد خبر 4114656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha