۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

فرهنگ ایثار و شهادت یک گنجینه تمام نشدنی است

فرهنگ ایثار و شهادت یک گنجینه تمام نشدنی است

یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی و دارای ظرفیت فراوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی ظهر سه شنبه در آیین رونمایی از کتاب اسماعیل در آتش مجنون در یاسوج  افزود: انقلاب اسلامی،  انقلاب فرهنگی بود و به تبع آن دفاع مقدس، یک فرهنگ و تفکر بود.

محمدی خاطرنشان کرد:  راوی و مالکان این فرهنگ، رزمندگانی هستند که توفیق حضور در دوران دفاع مقدس را داشتند و امروز مکلف هستند این تفکر را در راستای وظیفه فرهنگی، شرعی و قانونی در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان گنجینه بزرگ و تمام نشدنی که بقای انقلاب نیز بستگی به این گنجینه دارد، به نسل های مختلف انتقال دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ابراز داشت: در حوزه های  مختلف تلاش شد که این تفکر را تبیین کنند و در اختیار نسل آینده قرار دهند.

وی تصریح کرد: بقا، عزت و استقلال ما مدیون این فرهنگ است و ما وظیفه داریم این تفکر را برای هویت بخشی به نسل جدید تبیین کنیم و انتقال دهیم.

محمدی با اشاره به حضور رزمندگان استان در عملیات های مختلف گفت: "پد خندق" از عملیات های  جاودانی است که معرف رزمندگان بی نام و نشان استان بود و باید برای تبیین و نشان دادن رشادت های فرزندان استان در دوران دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کرد.

کد خبر 4116891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha