۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۷

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

هدفگذاری برای برقراری توازن در ارائه خدمات به روستاها

هدفگذاری برای برقراری توازن در ارائه خدمات به روستاها

یاسوج- نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفگذاری لازم برای برقراری توازن در ارائه خدمات در روستاها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی آتش نشانی روستای "گوشه" یاسوج افزود: تلاش ما براین است که با کم کردن نابرابری های توزیعی در خدمات و تحقق عدالت توزیعی،  برای پیشرفت و توسعه مناطق حاشیه شهرها و روستاها فعالیت کنیم.

زارعی با اشاره به پروژه ساختمان آتش نشانی روستای "گوشه" گفت: این پروژه با حدود ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی می شود و از میلیاردها تومان خسارات به منابع طبیعی جلوگیری می کند.

وی افزود: باید خدمات را به مردم نزدیک کرد و ما دنبال این هستیم که در حوزه  آموزشی، درمانی، توسعه روستایی و اصلاح شبکه روستایی فعالیت کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس بر بهبود وضعیت ورودی شهر یاسوج و توسعه زیرساختی از سمت شهر سی سخت و اصفهان تاکید کرد.

وی افزود: نمیتوان در ورودی وضعیت نامناسب داشته باشیم و اقدامات مناسبی در این حوزه انجام خواهد شد.

زارعی از حل مشکلات آب منطقه گوشه،  مزدک ها و  بلهزار به عنوان  یک معضل قدیمی خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

زارعی افزود: همچنین یک پارک در تراز پارک های شهری در روستای گوشه عملیاتی شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه مسئولین فرزندان مردم و از جنس مردم هستند و همگرایی و همدلی مناسبی برقرار است و بیشتر خواهد شد، گفت: اگر جایی و در دستگاهی پاسخ به جامعه هدف "نه" و منفی هست باید محترمانه و شیرین باشد و مسئولین باید "نه" شیرین بدهند و جواب سربالا ندهند و نه شیرین بهتر از بله تلخ است.

کد خبر 4119019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha