۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۸

امام جمعه ایلام:

موفقیت سپاه در شکست و نابودی داعش آمریکا را آشفته کرده است

موفقیت سپاه در شکست و نابودی داعش آمریکا را آشفته کرده است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: موفقیت سپاه در شکست و نابودی داعش آمریکا را آشفته کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: سپاه یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران و قدرتمندترین نیروی نظامی در منطقه است و علت اصلی دشمنی آمریکا با سپاه به خاطر سیلی خوردن آمریکا در منطقه از سپاه در مسئله داعش است.

وی گفت: موفقیت جبهه مقاومت به خصوص سپاه پاسداران  در سوریه و عراق آمریکا را آشفته کرده است و باعث شد تا ترامپ صحبت‌های بی اساس ارائه کند.

لطفی با اشاره به اینکه  قدرت بی‌بدیل سپاه در عرصه‌های دفاعی برکسی حتی آمریکا پوشیده نیست، افزود: نظام مقدس اسلامی پس از گذشت چهار دهه در اوج اقتدار و صلابت و در مقابل رژیم آمریکا در سراشیبی نابودی قرار گرفته است.

وی افزود: سپاه ضربات کوبنده‌ای بر داعش در عراق، سوریه و لبنان وارد کرده و آمریکا به خوبی می‌داند نقش بی‌بدیل سپاه در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران و منطقه مثال زدنی است.

امام جمعه با اشاره به اینکه موضع‌گیری شجاعانه قاطع و کوبنده رهبری نسبت به مواضع ابلهانه رئیس جمهور آمریکا بسیار حکیمانه بود، بیان داشت : اخطار حکیمانه رهبر انقلاب به شیطنت‌های جدید آمریکا پیرامون برجام اتمام حجت به مسئولان بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در مقابل رفتار خصمانه  رئیس جمهور تازه کار آمریکا در قبال برجام باید مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور هیچگاه به آمریکا اعتماد نکنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آمریکا با مانع تراشی در برقراری اتصالات بانکی نظام بین‌المللی جنگ اقتصادی علیه ایران را کلید زد.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها بارها در حین مذاکره از این پروژه فریبکارانه خود نسبت به ایران استفاده کرده‌اند و در حین مذاکرات تلاش داشته تا نظم مورد نظر خود که تغییر نظام اسلامی و به نوعی پیوند با به اصطلاح غربی‌های میانه روی داخلی در ایران است را ایجاد کنند.

کد خبر 4119445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha