۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۶

در راستای بررسی مشکلات محلات شهر یاسوج انجام شد؛

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چندین منطقه در شهر یاسوج

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چندین منطقه در شهر یاسوج

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چندین محله و منطقه در شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر جمعه به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، شهردار یاسوج و تعدادی از اعضای شورای شهر، از چندین محله و منطقه شهر یاسوج بازدید کرد و مسئولین از نزدیک به بررسی مشکلات این مناطق پرداختند.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از محله "بختیاری ها" واقع در منطقه "شرف آباد" یاسوج گفت: مشکلاتی از قبیل جاده و همچنین جدول و کانال آب از جمله مشکلات  این محله است.

احمدی افزود: به رغم خانه های خوبی که در این منطقه ساخته شده است، باید نسبت به حل مشکلات موجود محله با همکاری مردم اقدام کرد.

وی با بیان اینکه هدف ما ساماندهی و حل مشکلات موجود در مناطق مختلف شهرهای استان است، ابراز داشت: با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه های متولی و همچنین مردم می توان مشکلات موجود در این مناطق را حل کرد.

در ادامه این بازدید،  هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج مهمترین مشکلات این خیابان را موضوع کانال آب و جاده عنوان کرد و گفت: در حوزه کانال آب، در صورت همکاری مردم می توان نسبت به ساماندهی مناسب و حل مشکلات اقدام کرد.

استاندار همچنین از خیابانی دیگر در منطقه "شرف آباد" بازدید کرد و مشکلات این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

در ادامه احمدی از روند اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان هایی در مناطق "بنسنجان" و " شهرک بلکو"  بازدید کرد و مردم نیز مشکلات موجود در این مناطق را بیان کردند.

کد خبر 4119679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha