۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۳

مدیر سابق امور درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی:

مرکز جراحی قلب در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه راه اندازی شود

مرکز جراحی قلب در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه راه اندازی شود

ارومیه - مدیر سابق امور درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: مرکز جراحی قلب در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیرزاده عصر بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرجدید درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا ارومیه به مرکز جراحی قلب باز نیاز دارد اظهارداشت: فضای یک هزار متری در محوطه بیمارستان موجود است که می توان به این مرکز اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش سرپایی بیمارستان امام رضا(ع) در دست احداث است افزود: این بخش با هدف جداسازی بخش سرپایی بیمارستان از سایر بخش ها در حال احداث است که هم اکنون در حال اتمام و بهره برداری است.

شیرزاده افزایش تعداد تخت های آی سی یو از شش به ۱۶ تخت، سی سی یو از شش به ۱۸ تخت، راه اندازی دستگاه های سنگ شکن و ام آی آی به همراه اسکن بخشی را از دیگر اقدامات این معاونت برای توسعه و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) برشمرد.

مدیر سابق امور درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستانهای پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ و سردشت افزود: با وجود ۳۵ هزار بیمه شده دراین شهرستانها اقدامات عمرانی برای احداث مراکز درمانی، اختصاص زمین یا اعتبار برای راه اندازی مراکز درمانی انجام نشده که نیازمند توجه بیشتر مسئولین است.

شیرزاده اظهارداشت: این سازمان با استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت در تمام واحدها در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی ارائه شده و بالابردن میزان رضایتمندی گام برداشته است.

مدیر سابق امور درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی افزود: سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی ۱۸ نوع خدمت به بیمه‌شدگان خود ارائه می‌دهد که درمان، یکی از مهم‌ترین آنهاست و مدیریت درمان به دو روش مستقیم و غیرمستقیم به بیمه‌شدگان خود ارائه خدمت می‌کند.

امروز طی مراسمی از زحمات ابراهیم شیرزاده مدیر درمان سابق تامین اجتماعی آذربایجان غربی قدردانی و صادق اسماعیل زاده به عنوان مدیر درمان جدید تامین اجتماعی آذربایجان غربی معرفی شد.

کد خبر 4120712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha