۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰

فرماندار جم:

مدیران جم تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار گیرند

مدیران جم تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار گیرند

بوشهر - فرماندار جم گفت: مسئولان فقط به اعتبارات شهرستان اکتفا نکنند و تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: دولت دوازدهم تداوم عقلانیت، اخلاق و مردم مداری دولت یازدهم است و مدیران شهرستان باید هر چه بهتر و موثرتر در راستای اجرای سیاست های دولت گام بردارند.

وی تاکید کرد: مشخصه اصلی دولت، رفع مشکلات مردم و افزایش امید و امیدواری در جامعه است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف مهم انجام دهند.

نوروزی گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی از گرفتاری های امروز مردم است و دولت دوازدهم با انتخاب دیپلماسی اقتصادی سعی دارد در این راستا گام های موثرتری را بردارد.

رئیس شورای اداری جم با بیان اینکه مهم ترین نیاز سرمایه گذاری، ثبات اقتصادی است گفت:  دولت در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا می کند.

فرماندار جم گفت: امروز نمی توان با نگاه  «شد شد، نشد نشد» بر جامعه مدیریت کرد و باید این تفکر و نگاه رخوت و سستی از مدیریت در تمام حوزه ها حذف شود.

کم‌کاری مسئولان باعث بی‌اعتمادی می‌شود

این مسئول اظهار داشت: کم کاری مسئولان نه تنها  باعث بی اعتمادی مردم به دولت که باعث سلب اعتماد مردم از نظام می شود و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی توجه به تولید با کیفیت و صادرات غیر نفتی راه برون رفت کشور از مشکلاتی چون بیکاری دانست و گفت: باید با تولیدات با کیفیت، قدرت رقابت پذیری را افزایش داد.

نوروزی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته شاهد سخنان بسیار سخیفی از رئیس جمهور آمریکا بودیم که تعجب ناظران سیاسی را از این رفتار عجیب برانگیخت.

وی افزود: برجام یک سند حقوقی بین المللی است و هیچ کشوری نمی تواند یک طرفه این سند را باطل کند. آمریکا هم هرگز نخواهد توانست این سند را مخدوش کند و با این قبیل رفتارها، بیشتر چهره زشت سیاست خارجی خود را به جهان نشان می دهد.

این مسئول بیان داشت: استفاده از واژه دیگری به جای خلیج فارس و حمله بی ادبانه به نیروهای مخلص و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رئیس جمهور آمریکا با واکنش قاطع رئیس جمهور ایران مواجه شد و نشان داد ایرانیان در حوزه منافع ملی، همدل و همزبان هستند و اقدامات دولت آمریکا، اتحاد و همدلی مردم ایران را دو چندان خواهد کرد.

فرماندار جم گفت: سخنان تند ترامپ علیه ایران، به دلیل همدلی و اتحاد داخلی و جایگاه مهم ایران در منطقه است و قطعا مردم ایران جلوی زیاده خواهی آمریکا می ایستند.

لزوم توجه به استانداردها

نوروزی تصریح کرد: هفته استاندارد را تبریک می‌گویم و همه مسئولان موظف به رعایت استاندارد در حوزه کاری هستند. کلیدواژه‌ای که با استاندارد همراه است کیفیت است و هر چه کیفیت بهتر باشد زندگی مردم نیز بهتر است.

فرماندار جم با اشاره به اینکه نمایندگی استاندارد با همراهی مدیرکل در جم راه‌اندازی شد، اظهار داشت: همه مسئولان باید با این نهاد تاثیرگذار همکاری کنند.

وی گفت: آغاز به کار شوراهای پنجم را تبریک می‌گویم و امیدوارم تعامل و همراهی بسیار خوبی که در دوره چهارم وجود داشت در این دوره نیز تداوم داشته باشد تا شاهد پیشرفت‌های بیشتر شهرها و روستاهای شهرستان باشیم.

نوروزی بیان داشت: ساختمان دیالیز با همراهی خوب شرکت پالایش گاز فجر جم و پیگیری‌های ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت در حال اجرا است که می‌تواند کمک شایانی به کاهش آلام بیماران دیالیزی شهرستان باشد.

راه‌اندازی راهدارخانه در ریز

این مسئول تاکید کرد: روشنایی تونل های جم- سیراف با مشکلاتی مواجه است و پیگیری‌های خوبی هم انجام شده که انتظار داریم پیمانکار پروژه اصلاح روشنایی، هر چه سریع‌تر شروع به کار کند.

وی افزود: پیگیری‌های خوبی برای راه‌اندازی راهدارخانه در ریز انجام شده که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

رئیس شورای اداری جم خاطرنشان کرد: پیمانکار احداث درمانگاه تخصصی جم مشخص شده و آماده ابلاغ و تجهیز کارگاه است که به محض تجهیزکارگاه، کلنگ‌زنی پروژه انجام می‌شود.

فرماندار جم تصریح کرد: در جلسه شورای راهبردی پتروشیمی‌ها که با حضور نماینده مردم در مجلس برگزار شد موضوع کمک به احداث دانشکده فنی مهندسی جم تصویب شد که گام مهم دیگری در تثبیت این مرکز علمی مهم شهرستان است.

لزوم تکریم ارباب رجوع

نوروزی با بیان اینکه مدیران شهرستان باید تکریم ارباب رجوع به عنوان کارفرمای مسئولان را با دقت و جدیت مورد توجه قرار دهند گفت: خدمات رسانی را با نهایت دلسوزی انجام دهند.

وی تاکید کرد: کارگروه های فنی برای نظارت و پیگیری پروژه ها در هر دستگاه اجرایی، ایجاد شود تا کیفیت پروژه ها تضمین شود و با توقف اجرای پروژه ها مواجه نشویم.

وی افزود: نظم و انضباط کاری و حضور به موقع در جلسات باید به عنوان یکی از الزامات مدیریتی مورد توجه مدیران شهرستان باشد.

کد خبر 4121598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha