۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

پیشگیری موثرترین راه برای مقابله با ساخت و سازهای غیر اصولی است

پیشگیری موثرترین راه برای مقابله با ساخت و سازهای غیر اصولی است

یاسوج - رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشگیری بهترین و موثرترین راه برای مقابله با ساخت و سازهای غیر اصولی و بی قاعده و قانون در شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی ظهریکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج افزود:  کسانی که در ساخت و ساز سرمایه گذاری می کنند باید قوانین ساخت و ساز را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در پیمودن راه توسعه شهر همدلی و وحدت داشته باشند، گفت: در تصمیم گیریها باید توسعه و مصلحت شهر را در نظر بگیریم.

مزارعی یادآور شد: امروز ما به عنوان منتخبین مردم تکلیف دفاع از حقوق مردم را داریم و باید در چهارچوب عقل و تدبیر و شریعت و قانون عمل کنیم.

وی با اشاره به دقت در رعایت حقوق بیت المال اظهار داشت: در حقوق بیت المال سر سوزنی نباید اغماض کرد و باید دقت کنیم ذره ای کم و زیاد نشود.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: باید هر چیزی در جای خودش هزینه شود و همه ی هزینه ها در چهارچوب قانون انجام شود.

وی افزود: مردم به شما اعتماد کرده و رای داده اند، پس نباید به این اعتماد پشت پا بزنید.

مزارعی بر تامین امنیت پاکبانان شهر تاکید کرد و افزود: حمایتها و گشتهای پلیس برای تامین امنیت رفتگران طبیعت افزایش یافته و حضور فیزیکی پلیس برای امنیت آفرینی بسیار مهم است.

وی همچنین از افرایش گشتهای پلیس برای ارتقاء حداکثری امنیت حاشیه شهر خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: هر قدمی که در حوزه سالم سازی شهر، نظافت شهری، مبلمان شهری، سازه های شهر و اجرای یک پروژه انجام شود یا هر اقدامی که موجبات آرامش مردم را فراهم کند، همه ی اینها در پرونده اعمال شما منعکس خواهد شد و پاداش خیر برای شما خواهد داشت.

کد خبر 4121638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha