۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶

رئیس دانشگاه یاسوج:

۲۵ مقاله به کنگره حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) ارائه شده است

۲۵ مقاله به کنگره حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) ارائه شده است

یاسوج- رئیس دانشگاه یاسوج گفت: با توجه به فراخوانهای ارائه شده برای کنگره حضرت آیت الله ملک حسینی ۲۵مقاله تاکنون دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا رحیمی ظهر یکشنبه در نشست شورای سیاست گذاری اولین کنگره ملی آیت الله ملک حسینی افزود: از ابتدای راه اندازی سامانه کنگره تا کنون فراخوان‌های مختلفی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این کنگره در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: سخنرانان ویژه  این کنگره در نوبت صبح به ایراد سخن خواهند پرداخت.

رحیمی افزود: همچنین مقالاتی نیز به عنوان مقالات برتر در این کنگره انتخاب شدند که در روز کنگره و در نوبت عصر ارائه خواهند شد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: روند آماده‌سازی و هماهنگی کمیته‌های مختلف برگزاری کنگره مطوب است.

فتاح محدی افزود: در جهت راستای تکریم روحانیت و علم و دین مداری از آحاد مردم شریف استان برای شرکت در این کنگره دعوت به عمل می‌آید.

وی اظهار داشت: کمیته‌های پنج گانه برگزاری کنگره تعامل و همکاری مناسبی باهم دارند و جلسه نهایی شورای سیاست گذاری نیز در هفته منتهی به برگزاری کنگره برگزار می شود.

دبیر اولین کنگره ملی بزرگداشت حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) نیز در این نشست گفت:۵۰ مهمان ویژه و ۶۰۰ شرکت کننده در این کنگره شرکت می کنند.

هجیر کریمی افزود: برنامه‌های روز برگزاری مشخص و سخنرانان ویژه برنامه نیز توسط اعضای شورای سیاست گذاری انتخاب شده اند.

کد خبر 4121671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha