۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۲۶

به منظور حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور؛

تیم بوکس بزرگسالان گیلان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود

تیم بوکس بزرگسالان گیلان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود

رشت- رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور در استان کردستان از اعزام تیم بوکس گیلان به این رقابت ها خبرداد.

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور در استان کردستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود، افزود: تیم بوکس بزرگسالان گیلان نیز با پنج بوکسور در این رقابت ها شرکت می کند.

رئیس هیئت بوکس گیلان خاطرنشان کرد: محمدکاسپور در وزن ۵۶ کیلو، علی عیسایی در ۶۰کیلو، محمدگلزار در۶۴ کیلو گرم، سینا فضل الهی در ۶۹ و در مثبت ۹۱ کیلوگرم نیز علی سلمانی ترکیب تیم گیلان را تشکیل می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: افشین نادری به عنوان مربی -سرپرست، افشار قره نژاد مربی و بهرام عزیزی و بشیر قنبرزاده نیز به عنوان داور به این رقابت ها اعزام می شوند.

قاسمی پور با بیان اینکه اعضای تیم بوکس گیلان روز پنج شنبه چهارم آبان ماه به کردستان اعزام می شوند، یادآورشد: رقابت ها از روز جمعه پنجم لغایت ۹ آبان ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی و همچنین اردوی تدارکاتی برای کسب آمادگی این تیم، افزود: انتظار می رود که با توجه به کسب نتایج به دست آمده در رده های پایه در ماه های گذشته، در رده سنی بزرگسالان نیز در این رقابت ها شاهد کسب نتایج مطلوب باشیم.

کد خبر 4122536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha