۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۴۲

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ولایت چراغ راه هدایت است/ شیعه زیر بار ذلت و ظلم نمی‌رود

ولایت چراغ راه هدایت است/ شیعه زیر بار ذلت و ظلم نمی‌رود

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: ولایت چراغ راه هدایت است.

به گزارش خبرنگا مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در همایش کوپ ستاد انتظامی لرستان با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان از این ناراحت هستند که امنیت در ایران اسلامی برقرار است اظهار داشت: امنیت یک نعمت مجهول است چرا که همه نعمت ها و برکات در سایه امنیت است.

وی با اشاره به اینکه اگر امنیت جانی نباشد، هستی و زندگی در کار نخواهد بود، گفت: استقلال امروز ایران اسلامی در سایه امنیت آن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر این که کینه توزی استکبار جهانی به خاطر امنیت ایران است، گفت: جمهوری اسلامی به دنبال یکپارچگی و استقلال از جمله کشور عراق است چرا که با تدابیر کشور ایران، داعش از عراق رانده شد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه در دنیا شیعه زیر بار ظلم و ذلت نمی رود، گفت: شیعه اهل استقامت و پایداری است.

وی با تقدیر و تشکر از حضور پلیس در مراسم و مناسبت ها همچون حضور در جاده ها، هیئات مذهبی، اربعین حسینی و نماز جمعه گفت: پلیس مسئولیت نظم جامعه را عهده دار است و در انجام ماموریت ها به دلیل موفقیت هایی که دارد جای تشکر ویژه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خداوند نعمت های مادی و معنوی فراوانی به ما داده است، افزود: نعمت های مادی قابل شمارش نیستند مهم نعمت های معنوی هستند که ما باید قدر آن را بدانیم.

آیت الله میرعمادی نعمت هدایت، ولایت و امنیت را از دیگر نعمت های معنوی برشمرد و بیان داشت: خداوند ما را آفرید و هدایت کرد و نعمت هدایت را از دو راه عقل و طریق پیامبران به ما ارزانی داد چرا که اگر غیر این بود انسان به ضلالت و گمراهی به سر می برد.

وی ولایت را چراغ راه هدایت برشمرد و گفت: پس از پیامبران، خداوند نیز پرچمداری، به نام ولایت علم کرد که اگر این نعمت نبود بشر به گمراهی می رفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نعمت امنیت را یکی دیگر از نعمت های خداوند دانست که به انسان ارزانی داد و افزود: امنیت یک نعمت مجهول است چرا که همه نعمت ها در سایه و برکت امنیت محقق می شود.

کد خبر 4122660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha