۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی عنوان کرد؛

ایجاد عدالت آموزشی با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی

ایجاد عدالت آموزشی با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی گفت: اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در ذات خود عدالت آموزشی ایجاد کرده و کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مناطق محروم را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی زینی وند در جلسه هم اندیشی جمعی از روسای بودجه و اعتبارات استان ها با اشاره به مزایای طرح خرید خدمات آموزشی در جهت توسعه عدالت آموزشی ابراز کرد: اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در ذات خود عدالت آموزشی ایجاد کرده و کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مناطق محروم را افزایش داده است.

وی افزود: استان های کمتر برخوردار بالاترین نرخ جذب دانش آموز در طرح خرید خدمات را به خود اختصاص داده‌اند و در سال جاری فقط در استان سیستان و بلوچستان قریب ۶۵ هزار دانش آموز با ۲۹۰۰ نفر نیروی آموزش دیده با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در اجرای آن نقش آفرینی دارند.

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی افزود: رعایت پرداخت حقوق و دستمزد و بیمه و آموزش دانش افزایی معلمان مشمول طرح اولویت های اصلی در اجرای درست این طرح است.

وی ضمن تشکر از زحمات موسسان و مدیران و همکاران مشارکت های مردمی استان ها در جهت اجرای دقیق طرح خرید خدمات آموزشی، افزود: امیدواریم با راه اندازی سامانه الکترونیکی طرح خرید خدمات در جهت شفاف سازی اطلاعات و آمار و ارقام اداری ومالی بتوانیم گام موثری در جهت توسعه عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم برداریم.

کد خبر 4124593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha