۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۵۹

در حاشیه کنگره ملی آیت الله ملک حسینی(ره)؛

نمایشگاه "سرو سایه فکن" در یاسوج برگزار شد

نمایشگاه "سرو سایه فکن" در یاسوج برگزار شد

یاسوج - رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه "سرو سایه فکن" در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شریف اسلامی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه بالغ بر ۱۰۰ اثر عکس، گرافیک و دست نوشته های آیت الله العظمی ملک حسینی(ره)، بر روی دیوار رفته است.

وی بیان داشت: این آثار شامل عکسهای مختلفی از دوران زندگی و همچنین مراسم تشییع باشکوه آن عالم ربانی است که توسط هنرمندان عکاس استان ثبت و ضبط شده و دراین نمایشگاه بر روی دیوار رفته است.

اسلامی تصریح کرد: همچنین مجموعه ای از دست نوشته ها و نامه های آن مرحوم با قلم زیبای ایشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزارشد، افزود: این نمایشگاه در حاشیه کنگره فقیه مجاهد مرحوم آیت الله ملک حسینی برگزار شد و شرکت کنندگان کنگره از این نمایشگاه بازدید کردند.

اسلامی افزود: در کنار این نمایشگاه هنرمندان نقاش استان نیز تصویر مرحوم آیت الله ملک حسینی را بر بومهای خود نقاشی کردند.

وی افزود: دکتر ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی زیادی از مردم و مسئولین از جمله بازدید کنندگان این نمایشگاه بودند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ادای دین هر چند کوچک هنرمندان استان به مجاهدتها و تلاشهای مجدانه حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) در طول دوران حیات عنوان کرد.

کد خبر 4125816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha