۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پیگیری تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران

پیگیری تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران، گفت: هر نوع تغییر کاربری که مغایر با کاربری اولیه است، باید بازگردانده شود.

زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موضوع تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران را در کمیته ایمنی شورا بررسی کرده ایم، اظهارداشت: در جلسه کمیسیون گزارشی درباره مشکلات سوله های مدیریت بحران ارائه شد. در حال حاضر یکی از مشکلات سازمان بحران، کمبود امکانات و تجهیزات کافی است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: فضاهایی پیش از این به عنوان سوله مدیریت بحران تدارک دیده شده تا در این فضاها دپوهایی وجود داشته باشد و تجهیزاتی درون آن برای مواقع بحرانی فراهم و در دسترس باشد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با تغییر کاربری این سوله ها معتقدیم یا باید سوله ها به کاربری اصلی خود بازگردند  یا اینکه اگر امروز مورد نیاز ضروری است حتما می بایست تدارکات لازم متناسب با نیاز منطقه فراهم شود. بنابراین موضوع تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران باید به جد تعیین تکلیف شود و در دستور کار قرار دارد.

صدراعظم نوری خاطرنشان کرد: قرار است با مسئولان شهرداری تهران در اولین جلسه سازمان مدیریت بحران که شورای شهر نیز حضور دارد، این موضوع را مطرح کنیم چرا که کاربری سوله های مدیریت بحران تعریف شده و برای آن هزینه شده است و هر نوع تغییر کاربری مغایر با کاربری اولیه است که باید بازگردانده شود. 

کد خبر 4126053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha