۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

پیش بینی افزایش ۱۰ برابری ترافیک در جاده‌های کرمانشاه

پیش بینی افزایش ۱۰ برابری ترافیک در جاده‌های کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع تردد زوار اربعین پیش‌بینی کرد که حجم ترافیک جاده‌های استان از ۱۰ آبان همزمان با اوج تردد زائران به بیش از ۱۰ برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حیدری امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: اکنون ترافیک در محورهای استان روان است و پیش‌بینی می شود که تردد تا روز ۱۰ آبان ماه کمرنگ باشد. 

وی اوج تردد ززائران اربعین را از ۱۰ تا ۱۷ آبان ماه اعلام کرد و افزود: با توجه به آمار تردد یک میلیون نفری زائران در سال گذشته از استان به سمت مرز مهران و پیش بینی می شود که امسال با حجم بسیار ترافیک در محورهای استان مواجه باشیم. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته برخی محورهای استان به سمت مرز مهران درگیر بحث اربعین بودند، اما امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی و تردد زوار از استان‌های مختلف به سمت این مرز عملا تمام محورهای استان درگیر خواهند شد. 

سرهنگ حیدری از اعزام نیروهای کمکی پلیس راه از استان‌های دیگر به کرمانشاه خبر داد و گفت: در ایام اربعین و تردد زوار بیش از ۱۱۰ تیم گشتی روزانه در سطح راه‌های استان مستقر هستند و جاده‌ها را تحت کنترل دارند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدامات فوری در خصوص نقاط حادثه‌خیز صورت گرفته است، گفت: این نقاط شناسایی و آشکار سازی شده‌اند و در این راستا در طول مسیر تردد زوار بیش از ۳۵۰ تخته بنر نصب شده است که نقاط حادثه خیز و پیچ‌های پرخطر را آشکارسازی می‌کنند. 

سرهنگ حیدری با بیان اینکه نیروهای پلیس راه آمادگی کامل برای کنترل راه‌ها و حفاظت از سلامت تردد زوار اربعین را دارند، گفت: از تمام رانندگان می خواهیم در ایام اربعین با توجه به ترافیک بالای جاده‌ها حتما رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

کد خبر 4126080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha