۶ آبان ۱۳۹۶، ۹:۳۷

با شناخت نفرات برتر؛

مسابقات رنکینگ بدمینتون زنان کشور در قم برگزار شد

مسابقات رنکینگ بدمینتون زنان کشور در قم برگزار شد

قم - مسابقات رنکینگ بدمینتون زنان کشور با شناخت نفرات برتر در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بدمینتون رنکینگ زنان کشور در قم به پایان رسید و برترین‌های این مسابقات در ۲ بخش یک نفره یا سینگل و دو نفره یا دوبل مشخص و مورد قدردانی قرار گرفتند.

در این مسابقات که شامگاه جمعه در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فرهمند قم به پایان رسید در دیدار فینال بخش یک نفره یگانه کرمانی از استان اصفهان به دیدار سارا دلاوری از تهران رفت و موفق شد این بدمینتون باز تهرانی را با شکست روبرو کرده و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

ثریا آقایی بدمینتون باز خوشنام ملی پوش ایران در این مسابقات به همراه ثمین عابدخجسته از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند اما در بخش دو نفره قهرمانی این بار به تهرانی‌ها رسید و دست سمنانی‌ها از قهرمانی در بخش دوبل کوتاه ماند.

در این بخش، در فینال تیم دوبل هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران برابر تیم دو نفره پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از سمنان قرار گرفت که در نهایت تیم تهران از سد حریف گذشت و قهرمان شد و عنوان سوم نیز به طور مشترک به هدیه شمس و نازنین زمانی از تهران و زهرا فیروز بهرام و شادی رحمتی از قم اختصاص یافت.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شرکت ۴۵ بازیکن در قمست یک نفره و ۳۴ بازیکن شامل ۱۷ تیم ۲ نفره در روزهای سوم تا پنجم آبان به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم برگزار شد.

کد خبر 4126555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha