۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اعزام ۱۰هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام ۱۰هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب

یاسوج- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال، بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در قالب راهیان نور از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیف ارجمند ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی افزود: تاکنون ۲۵۰۰ نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده اند.

ارجمند تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم هستند و اگر همت و جهاد و تلاش آنها نبود، برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اهداف انقلاب اسلامی محقق نمی شد.

ارجمند ابراز داشت: تهدیدات جنگ نرم باورها و ارزش های ما را مورد تهدید قرار می دهد و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است و بسیج دانش آموزی یکی از مهمترین رسالت هایش مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و توسعه آن گام بر می دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: بالا بردن نشاط، خلاقیت، نوآوری، ترویج فرهنگ بسیجی، الگو گیری نسل جوان و ... از دیگر اهداف بسیج دانش آموزی است.

ارجمند ابراز داشت: هفتم آبان ماه تا ۱۳ آبان ماه،  به عنوان هفته بسیج دانش آموزی است و روزشماری برای آن مشخص شده است.

وی تصریح کرد: روز اول با نام دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری، روز دوم با نام دانش آموز بسیجی ایثار و شهادت، روز سوم با نام دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری، روز چهارم با نام دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایت مداری، روز پنجم با نام دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی، روز ششم با نام دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی و روز هفتم با نام مقاومت و استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

ارجمند برگزاری برنامه های راهیان نور، عطرافشانی گلزار شهدا، ایجاد موج استکبار ستیزی،  اقتصاد مقاومتی و ولایت مداری در فضای مجازی، برگزاری برنامه های پدافند غیرعامل، حضور پرشور دانش آموزان در نماز جمعه و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را از جمله برنامه های مورد تاکید هفته بسیج دانش آموزی دانست.

ارجمند گفت: ۱۶ حوزه مقاومت بسیج در استان وجود دارد که از این تعداد سه حوزه خاص برادران، ۴ حوزه خاص خواهران و ۹ حوزه مشترک است.

مسئول سازمان  بسیج دانش اموزی استان از پوشش ۹۳ درصدی جامعه هدف در بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: ۱۰۲ هزار نفر در بسیج دانش آموزی استان عضویت دارند.

ارجمند گفت: همچنین ۱۲۷۸ واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در استان فعالیت دارند.

ارجمند از رونمایی از دو نرم افزار اندروید در هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

وی افزود: شعار محوری ما در سال جدید دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی است.

کد خبر 4126985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha