۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۵۶

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

پدافند غیرعامل از بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است

پدافند غیرعامل از  بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است

یاسوج- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پدافند غیرعامل از مؤثرترین و بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است.  

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تاج الدینی در این رابطه افزود: داشتن تدبیر دفاعی و ایجاد امکانات مناسب و براساس منویات مقام معظم رهبری و انجام فعالیت در راستای پدافند غیرعامل برای ما یک تکلیف است.  

تاج الدینی با اشاره به انواع ترفندها و روش های شبیخون فرهنگی، افزود: پدافند غیرعامل نیاز حیاتی یک جامعه است و برای موفقیت و پیروزی در این پدافند، دشمن شناسی مهم تر از خود دشمن است و باید با شناخت روش‌های حمله دشمن علیه آن برنامه‌ریزی کنیم.  

وی با بیان ضرورت آگاهی ‌بخشی به مدارس و آحاد جامعه در زمینه‌ی پدافند غیرعامل، اضافه کرد: پدافند غیرعامل از مؤثرترین و بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است و فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی در به‌ کارگیری اصول و ضوابط این امر می‌تواند باعث کاهش آسیب‌پذیری در این زمینه شود.

 تاج الدینی پدافند غیرعامل را دفاع در برابر دشمن بدون ابزار نظامی عنوان کرد و ابراز داشت: امروزه دشمن مهم‌ترین سرمایه هر کشور که منابع انسانی کارآمد آن جامعه است را با عملیات مختلف و ترفند سازی مورد هدف قرار می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان ابراز کرد: پدافند غیرعامل باید به بهترین و مناسب‌ترین شیوه خطرات و بلایا را از جامعه دور کند و به نوعی با نگاه جدی و کارآمد به پدافند غیرعامل می‌توان بهترین و آرام‌ترین روش دفاع را انتخاب کرد.  

کد خبر 4127082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha