۷ آبان ۱۳۹۶، ۸:۳۴

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری:

نرم‌افزار ردیاب سرویس مدارس بررسی شود

نرم‌افزار ردیاب سرویس مدارس بررسی شود

ساری- رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری خواستار بررسی مسائل امنیتی نرم‌افزار ردیاب در سرویس مدارس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ام البنین محمدی شنبه شب در جلسه شورای شهر ساری در رابطه با نرم‌افزار ردیاب در سرویس مدارس، با بیان اینکه ممکن است که مدیران قدیمی بخاطر افکار قدیمی در برابر تکنولوژی جدید مقاوت نشان دهند، افزود: دادن اطلاعات دانش‌آموز به بخش‌های خصوص از لحاظ امنیتی منع دارد و اگر بر روی بحث امنیتی کار و این موضوع حل شود، استفاده از این نرم‌افزار کار خوبی است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، با اشاره به اینکه این نرم‌افزار امر رفت‌وآمد را برای آموزش و پرورش و خانواده‌ها تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: اما مهم اطلاعاتی است که درباره دانش‌آموز باید به بخش خصوصی داده شود و کار مشکل می‌شود.

وی در رابطه با پرداخت درصد به شرکت‌ها، بیمه و مالیات گفت: با توجه به دستورالعمل ما از لحاظ مالیات معاف هستیم اما تعرفه شرکت‌ها پرداخت می‌شود.

محمدی با اشاره به سنگینی کار در حوزه آموزش و پرورش، حوزه‌هایی مانند خدمات و از این دست را کار مضاعف برای آموزش و پرورش و مدیران دانست و افزود: اما به جهت امنیت و اهمیت این کار و اینکه ما تعلیم و تربیت را تنها در مدرسه نمی‌بینیم و حتی در سرویس هم مهم است و سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم بوده، از مدیران خواستار همکاری شدیم.

وی با بیان اینکه پرداخت درصدها نیز در دستورالعمل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، دقیقا، مشخص شده است، افزود: ما طبق دستورالعمل‌ها و در روال قانون کار را انجام می‌دهیم.

محمدی با اشاره به نهایت تلاش همکاری مدیران با شرکت‌ها، گفت: با توجه به نوپایی طرح، این طرح سال به سال  بهبود می‌یابد و نواقص کار در حال رفع است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری افزود: با شرکت‌های که با توجه به نظرسنجی مدیران و دانش‌آموزان عملکرد خوبی نداشتند، خداحافظی کردیم.

کد خبر 4127549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha