۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

ثبت نام ۹۹ کارآفرین از قزوین در جشنواره کارآفرینان برتر

 ثبت نام ۹۹ کارآفرین از قزوین در جشنواره کارآفرینان برتر

قزوین- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۹۹ کارآفرین استان با ثبت نام در سامانه کارآفرینان برتر برای حضور در دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اعلام آمادگی کردند.

مسعود بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان دوازدهمین جشنواره استانی، همزمان با سراسر کشور، یازدهم شهریور در استان قزوین آغاز شد که با توجه به مهلت یک ماهه و تمدید آن تا پایان مهرماه گذشته در مجموع ۹۹ فعال اقتصادی در شهرستان های استان با ثبت نام در این سامانه آمادگی خود را برای حضور در این رویداد استانی اعلام کردند.

وی افزود: دوازدهمین جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می شود.

بابایی  گفت: زمان ویرایش و تکمیل مشخصات و مستندات افراد ثبت نام شده در این جشنواره تا دوازدهم ماه جاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.

مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، معرفی و شناسایی کارآفرینان برتر، ایجاد انگیزه در جوانان برای حرکت در مسیر کارآفرینی و بهره گیری از تجارب فعالان این بخش برگزار می شود.

کد خبر 4127844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha