۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵

هاشم‌زایی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

اردکانیان یک شخصیت ملی است و علمی رفتار می کند

اردکانیان یک شخصیت ملی است و علمی رفتار می کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای اردکانیان یک شخصیت ملی است، ملی فکر می کند و علمی رفتار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز مجلس و در موافقت با رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه برای دفاع از آقای اردکانیان احساس تکلیف کرده‌ام، اظهار داشت: مخالفان وزیر نسبت به برنامه های او مخالفتی نکردند و صحبت هایشان عمدتا مربوط به برنامه های گذشته بود؛ با توجه به همین مشکلات است که ما معتقدیم باید آقای اردکانیان امروز وزیر شود.

وی افزود: شخصیت های ملی که منطقه ای فکر نکنند کم داریم؛ به همین دلیل امروز گرفتار این چالش ها هستیم، آقای اردکانیان یک شخصیت ملی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اکثر چاه های بدون پروانه در مناطق کویری با حمایت های غیرعلمی ما مسئولان زده شده، تصریح کرد: این رویه را باید مسئولی که به روش های علمی معتقد است، اصلاح کند.

هاشم زایی با بیان اینکه آقای اردکانیان را بدنه وزارت نیرو قبول دارد، گفت: خدا نکند که وزیری را بدنه وزارتخانه قبول نداشته باشد که در این صورت با سریش هم نمی توان او را چسباند.

وی با اشاره به برداشت های بیش از حد مجاز از منابع آب زیرزمینی و خطرات آن، به وضعیت نیروگاه های برق نیز اشاره کرد و گفت: اکثر نیروگاه های ما با عمر بیش از ۲۰ سال راندمان پایینی دارند؛ در حالی که اگر راندمان این نیروگاه ها دو درصد اصلاح شود، به اندازه تولید ۱۰ نیروگاه کار می کند و این در برنامه های وزیر پیشنهادی آمده است.

کد خبر 4128349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha