۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۲۱

رئیس پلیس راهور ایلام خبر داد:

تدارک ۷۰ پارکینگ با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در شهر مهران

تدارک ۷۰ پارکینگ با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در شهر مهران

رئیس پلیس راهور ایلام از تدارک ۷۰ پارکینگ با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در شهر مهران برای توقف خودروهای زائران اربعین خبر داد.

سرهنگ محسن ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرد و غبار شدید در ایلام به ویژه در شهر مهران، اظهار کرد: وجود این شرایط جوی سبب ایجاد مشکلات در حوزه ترافیکی و همچنین کاهش دید نسبت به روزهای عادی شده است.

وی به برخی اقدامات در حوزه اربعین امسال نیز اشاره کرد و افزود: باتوجه به بُعد کوتاه مسافتی استان ایلام با عراق، مرز مهران یکی از اصلی ترین دروازه های گذر زائران محسوب می شود.

رئیس پلیس راهور ایلام با بیان اینکه در سال گذشته شاهد برخی نواقص بودیم، گفت: متولیان امر تلاش کردند که این نواقص به ویژه در بخش تسهیل در ترددها را برطرف کنند.

وی با اشاره به پیش بینی ۷۰ پارکنیگ در شهر مهران با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار خودرو، خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت های تردد در شهر مهران و ساماندهی تردد در مسیرهای مختلف پیش بینی شده است و نصب تابلوهای ایست ممنوع و حمل با جرثقیل در معابر برخی از این اقدامات است.  

سرهنگ ناصری در ادامه ضمن درخواست از تمامی زائران برای استفاده از پارکینگ ها برای توقف خودروهای خود، تصریح کرد: در صورت توقف خودرو در معابر برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی، این خودروها با جرثقیل به پارکینگ های مشخص شده انتقال می یابد.

وی همچنین با بیان اینکه زائران می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از سامانه ۱۲۰ دریافت یا گزارش ترافیکی و تصادفات خود را انتقال دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی اتوبوس شهری برای حمل و نقل زائران، هموطنان عزیز از سایر خودروها برای جابه جایی استفاده نکنند.

رئیس پلیس راهور ایلام با اشاره به اینکه با نزدیکی به اربعین حسینی شاهد افزایش تراکم جمعیتی و خودروها در این استان و شهر مهران خواهیم بود، یادآورشد: شاهد بیشترین بار ترافیکی از ساعت دو بامداد تا ۱۱ صبح هستیم.

کد خبر 4130908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha