۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۳۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توقعی غیرقانونی از بانک ها نداریم/ لزوم تقویت بانک های استان

توقعی غیرقانونی از بانک ها نداریم/ لزوم تقویت بانک های استان

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توقعی غیر از قانون از بانک های استان نداریم و ظرفیت ایجاد شده در قانون را با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای بانک های استان افزود: تعامل با بانک های استان برای ما مورد تاکید است و برای تقویت بانک های استان هماهنگی و همکاری لازم با مرکز را انجام خواهیم داد.

احمدی تصریح کرد: ما مشکلات و محدودیت های بانک ها را می دانیم و از طرفی مشکلات موجود در جامعه نیز باید در نظر گرفته شود و ما موظف به اجرای قانون هستیم.

وی افزود: رویه ما اعتدال و ارتباط دو سویه است و توقع ما ملی و قانونی و برای برون رفت استان از مشکلات است.

استاندار ابراز داشت: ما و بانک ها یک هدف مشترک داریم و آن هم این است که آنچه نظام و دولت برای برون رفت از مشکلات مشخص کرده اند را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به لزوم عدم بنگاه داری بانک ها، خاطرنشان کرد: دغدغه ما مردم، افراد مددجو و جوانان بیکار است و اگر بانک ها نیز نگاه اینگونه داشته باشند به نقطه مشترک می رسیم و با فهم مشترک تحمل همدیگر راحت تر می شود.

استاندار بر هدفگذاری مناسب و دارای خروجی اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف در هزینه کرد اعتبارات و ارائه تسهیلات توسط کمیته امداد و بهزیستی استان گفت: از محل تبصره ۲۶ اعتباراتی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و اهداف امداد، توانمند سازی، خودکفایی و ترکیبی از توانمند سازی و خودکفایی است و باید دید چه تعداد اشتغال زایی پایدار محقق شده است.

وی افزود: اشتغال زایی از اولویت های مهم دولت است.

احمدی ابراز داشت: باید از محل اعتبارات پژوهشی در سال جاری، مبلغی به یکی از دانشگاه های استان تخصیص یابد تا نسبت به احصای میزان اشتغال زایی کمیته امداد و بهزیستی استان به صورت میدانی و با تیم های کارشناسی توانمند و قوی اقدام کنند.

استاندار تصریح کرد: طرح های ارائه شده به بانک ها جهت دریافت تسهیلات باید توجیح اقتصادی داشته باشند و بررسی این حوزه توسط متولیان لازم است.

کد خبر 4132046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha