۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۰۲

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد؛

مراجعه روزانه ۴۰۰۰ نفر به مراکز درمان سرپایی تامین اجتماعی اراک

مراجعه روزانه ۴۰۰۰ نفر به مراکز درمان سرپایی تامین اجتماعی اراک

اراک- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: سه مرکز درمان سرپایی تامین اجتماعی اراک، روزانه به بیش از چهار هزار نفر مراجعه کننده خدمات درمانی ارایه می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک عدلی روز چهارشنبه در دهمین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: هفت مرکز سرپایی درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی فعال است و مرکز درمانی شهرستان تفرش هم در مرحله پایانی است که امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و کار خدمات رسانی در این درمانگاه آغاز شود.

وی افزود: در شهر اراک که جمعیت کارگری قابل توجه دارد، سه مرکز درمانی سرپایی وجود دارد که یکی از این سه درمانگاه شبانه روزی است و با روزانه بین دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده، در آن خدمات درمانی رایگان ارایه می شود و یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی استان مرکزی به شمار می رود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: یک درمانگاه سرپایی دیگر در اراک با پذیرش روزانه بیش از یک هزار مراجعه کننده و دیگری با پذیرش روزانه حدود ۵۰۰ نفر مشغول ارایه خدمات درمانی هستند.

عدلی خاطرنشان کرد: در شهرستان زرندیه که یک شهر کارگری روبه رشد به شمار می رود در حال ساخت یک مرکز درمانی هستیم و در شهرستان های خمین، محلات، دلیجان و ساوه هم مراکز درمانی سرپایی فعال وجود دارد.

وی عنوان کرد: همچنین در شهرهای اراک، شازند و ساوه بیمارستان تحت پوشش تامین اجتماعی وجود دارد که در شازند تنها بیمارستان این شهرستان، بیمارستان تامین اجتماعی است.

معاون درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: کمبود رادیولوژیست معضل مهم حوزه درمانی استان مرکزی است که دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی می توانند اگر رادیولوژیست متخصصی در استان همکاری نمی کند پروانه مطب آن فرد را باطل کنند.

عدلی خاطرنشان کرد: معاونت درمان علوم پزشکی استان مرکزی این توانایی را دارد که اگر متخصصی با مراکز درمانی دولتی حاضر به همکاری نباشد، اجازه فعالیت آن فرد را در آن شهر ندهد چراکه به هرحال موضوع رادیولوژی مشکل جدی استان مرکزی در حوزه درمان است.

کد خبر 4132247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha