۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۹:۳۳

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین:

نمایندگی اتاق اصناف در اقبالیه راه اندازی می شود

نمایندگی اتاق اصناف در اقبالیه راه اندازی می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از راه اندازی نمایندگی اتاق اصناف در شهر اقبالیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی و رفع مشکلات شهر اقبالیه با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک و علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و مدیران کل دستگاههای اجرایی در قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت در این نشست اظهار کرد: طبق قانون نظام صنفی تشکیل اتحادیه های صنفی درهر شهر نیازمند فعالیت حداقل۱۰۰واحد صنفی درهر صنف است که درین شهر مجموع ۲۰۰۰ واحدصنفی فعال درهمه رسته ها وجود دارد.

وی افزود: راه اندازی نمایندگی اتاق اصناف در شهر اقبالیه در صورت تخصیص و تامین مکان فعالیت این نمایندگی از سوی شورا و شهرداری اقبالیه پس ازطرح وتصویب آن درکمیسیون نظارت برسازمانهای صنفی استان ممکن است.

پرزحمت بیان کرد: تشکیل اتحادیه های صنفی به صورت مجزا  به دلیل پایین بودن تعداد صنوف هراتحادیه و رسته های صنفی درشهر اقبالیه غیرممکن است ولی در راه اندازی نمایندگی اتاق اصناف همکاری خواهیم کرد.

علیخانی، بخشداربخش مرکزی دراین نشست گفت: یکی ازمشکلات اقبالیه عدم وجود اتحادیه ها و نمایندگی  اتاق اصناف برای انجام امور صنفی شهراقبالیه است که از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درخواست می کنیم دستور لازم در این خصوص صادر کنند.

کد خبر 4132373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha