۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۳۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

اشتغال اولویت اصلی دولت است/ لزوم رفع مشکلات کارخانه سیمان مارگون

اشتغال اولویت اصلی دولت است/ لزوم رفع مشکلات کارخانه سیمان مارگون

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت رفع مشکلات کارخانه سیمان مارگون برگزار شد، افزود: حجم سرمایه گذاری‌ بسیار بالایی برای راه اندازی این کارخانه انجام شده است و این ضرورت وجود دارد که مشکلات این کارخانه با همکاری دستگاه های خدمات رسان و متولی حل شود.

احمدی با اشاره به مشکلات مطرح شده این کارخانه در جلسه ستاد تسهیل ابراز داشت: در حوزه تامین آب این کارخانه به صورت پایدار و تحقق آبرسانی بلند مدت، همکاری دستگاه های آب منطقه ای و شرکت شهرک های صنعتی لازم است.

وی افزود: همچنین در حوزه هزینه آب بهای پرداختی این کارخانه، کاهش هزینه دریافتی توسط آب منطقه ای و شرکت شهرک های صنعتی مورد تاکید است.

احمدی به بدهی این کارخانه در حوزه گاز و برق اشاره کرد، و ابراز داشت: هدفگذاری لازم برای کمک و زمان دهی به این کارخانه برای پرداخت بدهی معوق گاز و برق انجام خواهد شد.

استاندار بر توسعه جاده دسترسی و مسیر ارتباطی کارخانه تاکید کرد و گفت: مسیر پاتاوه به دهدشت با فعالیت پیمان کار در دست اقدام است و تکمیل این پروژه از اولویت های ما محسوب می شود.

وی افزود: همچنین ایجاد یک میدان در روبه روی کارخانه عملیاتی خواهد شد.

احمدی ابراز داشت: اصلاح مسیر انتقال برق در مسیر کارخانه نیز اجرایی می شود.

احمدی به توسعه ناوگان حمل و نقل کارخانه اشاره کرد و گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل و استفاده از ظرفیت های حمایتی و کمک های فنی و اعتباری  برای کمک به کارخانه تحقق خواهد یافت.

احمدی تصریح کرد: هدفگذاری ایجاد پایانه حمل و نقل در مجاورت کارخانه با همکاری حمل و نقل و پایانه های استان انجام می شود.

استاندار بر تلاش برای افزایش تولید و اشتغال در استان تاکید کرد و عنوان داشت: جزیره ای عمل کردن دستگاه ها یک آسیب محسوب می شود و برخی مشکلات را می توان بدون جلسات سنگین و پرهزینه نیز حل کرد.

کد خبر 4132830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha