۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵

فرمانده مرزبانی ایلام خبر داد:

نظم تردد زائران در پایانه مرزی مهران

نظم تردد زائران در پایانه مرزی مهران

ایلام-فرمانده مرزبانی ایلام گفت: امنیت و نظم در تردد زائران اربعین در پایانه مرزی مهران حاکم است.

به گزارش خبرنگار مهر،  سرهنگ یحیی اللهی امروز در مرز مهران افزود: به رغم افزایش جمعیت زائران در مرز مهران نسبت به سنوات قبل، امروز شاهد نظم بیشتر در تردد این عزیزان هستیم.

الهی با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای ۴۳۵ کیلومتری استان حاکم است، افزود:امروز به برکت تدابیر فرماندهی مرزبانی ناجا که انصافا به صورت جدی به این ماموریت مهم توجه ویژه دارند و شخصا پای کار هستند، اطلاع رسانی به موقع رسانه ها بخصوص صدا و سیما، همچنین قانونمندی زائران عزیز و هماهنگی و تعامل همه دست اندر کاران قرارگاه اربعین معایب و نواقصات سنوات گذشته مرتفع شده که نتیجه آن روانسازی تردد زائران اربعین در مرز مهران است.

فرمانده مرزبانی ایلام اظهار داشت: فرمانده مرزبانی ناجا در ملاقات ها و دیدارهای دیپلماتیک و بازدیدی که از آنسوی مرز دارند، مشکلات و موانع تسهیل در تردد زائران در خاک کشور مقابل را هم مرتفع و هماهنگی خوبی در بین مرزبانان دوکشور مدیرت نمده اند که جای تقدیر دارد.

فرمانده مرزبانی ایلام در پایان با بیان اینکه زائران اربعین بدون ویزا و گذرنامه به مرز مراجعه نکنند تا دچار زحمت نشوند، خاطرنشان کرد: هیچ زائری بدون مدارک قانونی از مرز خروج نخواهد کرد و این تدبیر با جدیت هم در داخل کشور و هم در خاک کشور مقابل پیگیری می شود.

کد خبر 4133104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha