۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری شرور فراری در گچساران/ برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم

دستگیری شرور فراری در گچساران/ برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از ماموران پلیس را زخمی کرده بود، صبح امروز در گچساران دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در این باره افزود: شرور فراری و عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه که به اتهام نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز و ایجاد شرارت تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بوده، صبح امروز در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر گچساران دستگیر شد.

انصاری خاطرنشان کرد: مرداد ماه سال جاری ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه در حالی که حکم  بازرسی از منزل یکی از افراد شرور روستا را داشتند، در حین ورود  با شلیک گلوله و هجوم متهمان روبرو شدند که در این درگیری مسلحانه سه تن از نیروهای پلیس شهرستان کهگیلویه زخمی و به بیمارستان دهدشت انتقال یافتند.  

انصاری تصریح کرد: پلیس استان در تعاقب پایش تخصصی و میدانی،  سر نخ هایی از حضور این متهم در یکی از مناطق مسکونی شهر گچساران را به دست آورد.

وی افزود: این شرور فراری صبحگاه امروز و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس استان دستگیر شد.

انصاری تصریح کرد: از این متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.

انصاری در این باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس با قدرت در برابر این گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان از عزم جدی پلیس برای مقابله با هر گونه شرارت و خلافکاری خبر داد و افزود: با تمام توان شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و به آنان هشدار می‌دهیم تا دست از این گونه اقدامات برداشته و به آغوش جامعه برگردند، چرا که پلیس در این راه به هیچ وجه کوتاه نیامده و امنیت مردم برایش از هر چیزی مهم‌تر است.

کد خبر 4133213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha