۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷

فرمانده مرزبانی استان ایلام:

رد موضوع بسته شدن مرز مهران/زائران بدون مدارک قانونی مراجعه نکنند

رد موضوع بسته شدن مرز مهران/زائران بدون مدارک قانونی مراجعه نکنند

فرمانده مرزبانی ایلام با بیان اینکه مرز مهران باز بوده و تنها به روی زوار بدون گذرنامه و روادید بسته است، گفت: زائران به‌هیچ‌عنوان بدون مدارک قانونی به مرز مراجعه نکنند.

سرهنگ یحیی الهی در گفتگو با خبرنگار مهر  با اشاره به برخی خبرها مبنی بر بسته بودن مرز مهران، اظهار کرد: این مرز باز بوده و تنها به روی زائرانی که بدون مدارک قانونی به مرز مراجعه می‌کنند بسته است.

وی با بیان اینکه تردد زائران دارای مدارک قانونی، گذرنامه و ویزا از این مرز در حال انجام است، افزود: به‌رغم تراکم جمعیت در این مرز تردد در حال انجام و روان است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به اینکه نه طرف ایرانی و نه طرف عراقی اجازه خروج و ورود به افراد فاقد مدارک را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: از همه این عزیزان درخواست می‌شود بدون مدارک به مرز مراجعه نکنند تا سبب ایجاد مشکل برای زائران دارای مدارک قانونی و همچنین دست‌اندرکاران مرز شوند.

وی با اشاره به افزایش حجم و تراکم زائران در مرزها به‌ویژه مرز مهران با توجه به نزدیک شدن به اربعین، تصریح کرد: تردد زوار به‌رغم تراکم جمعیت با توجه به تمهیدات دیده‌شده آرام است.

به گفته سرهنگ الهی ازنظر امنیتی، امکانات و تسهیل در تردد زائران هیچ مشکلی وجود ندارد، تنها مشکل حضور زائران بدون مدارک قانونی است.

کد خبر 4133284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha