۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح خبر داد:

تشدید اقدامات کنترلی پلیس در پایانه های مرزی

تشدید اقدامات کنترلی پلیس در پایانه های مرزی

ایلام-فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح از تشدید اقدامات کنترلی پلیس در پایانه های مرزی و مسیرهای منتهی به استان های ایلام و خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده در جلسه قرار گاه امام علی(ع) ویژه اربعین در مهران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد زائران دارای گذرنامه معتبر و روادید هستند، اظهار داشت: فقط تعداد بسیار محدودی افراد متخلف بوده که فاقد مدارک قانونی اند و توسط پلیس جمع آوری و به شهر ستان ایلام و شهرهای عقبی عودت شدند.

وی  تاکید کرد: برابر ضوابط و قانون شرط اصلی برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر و روادید است و باید همه زائران مدارک ذکر شده را همراه داشته تا بتوانند از کشور خارج شوند.

وی گفت: تردد زائران از پایانه های مرزی بدون هیچ مشکلی برقرار بوده و بهترین همکاری زوار با پلیس صبر و حوصله در گیت های کنترلی است که امیدواریم با ماموران انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در پایانه مرزی مهران در پایان تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس هدفمند و نسبت به سال های گذشته موفق تر بوده و رضایت عمومی زائران موید این ادعا می باشد.

کد خبر 4133315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha