۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰

جانشین پلیس راهور کشور خبر داد:

افزایش دو برابری تردد به سمت مهران در ۲۴ ساعت گذشته

افزایش دو برابری تردد به سمت مهران در ۲۴ ساعت گذشته

ایلام-جانشین پلیس راهور کشور با بیان اینکه در حدود یک هزار اتوبوس وارد مهران شده و بیش از یک هزار اتوبوس نیز در مسیر هستند،گفت: از دیشب تردد وسایل نقلیه به سمت مهران دوبرابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  سردار موسی امیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته در حدود سه هزار اتوبوس در استان تردد داشته‌ اند و در محور ایلام به مهران در برخی مقاطع به علت حجم تردد و عرض کم مسیر، ترافیک نیمه سنگین است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ تصادف منجر به فوت در مسیرهای منتهی به استان های ایلام و خوزستان نداشتیم.

جانشین پلیس راهور کشور یادآور شد: کلیه پارکینگ های شهرستان مهران ساماندهی شده و در حال حاضر مسیر ورودی شهرستان مسدود و خودروها را به پارکینگ های خارج شهر هدایت می شوند.

وی  با بیان اینکه خودروهایی که در محل های ممنوع در سطح شهر مهران پارک شده باشند توسط جرثقیل به پارکینگ های پیش بینی شده انتقال خواهند شد، افزود: اگر افرادی که خوروهای شان با جرثقیل حمل شده باشد از طریق تلفن گویای ۱۲۰ می توانند استعلام بگیرند و جهت ترخصیص خود به پلیس راهور شهرستان مهران مراجعه کنند.

سردار امیری در پایان با بیان اینکه برای چند روز آینده طرح های ترافیکی ویژه ای طرح ریزی شده است از زائران درخواست کرد: با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب زدگی پرهیز کنند تا ان شاءالله شاهد حوادث ناگوار و دلخراش نباشیم.

کد خبر 4133318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha